"Ee şey ben özür dilerim yani tüm bu olanlar için.""..."
"Geç oldu seni evine bırakayım mi?"
"Olur ama abim.."
"Abini tanıyorum pek bı sıkıntı olmaz."
"N-nasil?"
"Hava çok soğuk hızlıca araba cagiriyim."
"Teşekkürler Arda.."
"Saraç?"
"Efendim"
"Bı daha Arda desene,ağzına yakışıyor."
bu çocuk nasıl oluyorsa günden güne kendini daha çok aşık ettiriyor!"Arda araba geldi hadi!"
"Ha pardon dalmışım."
"Kime bana mı?"
"Çok konustun kucuk hanım."
"Alt tarafı aramızda 3 ay var!"
______________________________________O günün verdiği yorgunlukla gözlerimin kapanmak üzere olduğunu farkettim.Hadi ama şimdi uyamassin!
"Arda?"
"Efendim?"
"Ne kadar var?"
"En fazla 1 buçuk saat."
Ohooo.Daha vardı.Uyusam bı şey olmazdı herhalde..
Ardadan~
İsra Saraç her konuştuğunda kelimelerinde boguluyordum sanki.Hadi ama ask bana göre bı şey değil!Aradan 5 dk geçmesine rağmen saraç uyuyakalmis.Yuzundeki narinlik...
Uyuduğunu farkettigimden beri onu izliyorum.
Saraç bı sure sonra mavi gözlerini araladı.Bu da anlık bir refleksle gözlerimi ondan çekmeme neden oldu.Gozlerine baktıkça boğuluyorum o denizde..
"Biraz daha izlesene."
"Hm?"
"Biraz daha izle diyorum hoşuma gidiyor."
Dediği şey beni utandırmıştı.Kahretsin,aşık oluyorum!"Saraç uyu hadi daha var."
"Pek-offf"
"Noldu?"
bileğindeki tokatı göstererek:
"Çok sıkıyor!"dedi"Bende kalsın mi o zaman?"
"Ee şey olur:)"
Allah'ım çok güzel kokuyordu.Tokasi böyle kokuyorsa saçları...
HAYİR ASİK OLAMAM!AMA SANKİ BENİ İCİNE CEKİYOR BU KİZ.GEL BUTUN OLALİM DİYOR SANKİ.MAVİ GOZLERİ DENİZİ ANİMSATİYOR DEDİM YA.BOGULACAGİM DENİZ.AYNİ KARDESİMİN OLDUGU GİBİ(kardeşi olduğunu varsayın).O YUZDEN HER BAKTİKCA ACİ,OZLEM DUYUYORUM.NE OLURSA OLSUN SEN BENİM İHTİYACİM OLAN KADİNSİN İSRA SARAC GULER!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seyret Perişan Halimi
FanfictionO gün gökyüzü sadece bize katlanabilirdi, diğerlerinin mutluluğunda değil bizim acimizda hissetmişti aşkı..