8.Bölüm

231 22 15
                                    

2 gün sonra Nilou,Madam Faruzan,Tighnari ve Cyno'lar bizim evde buluştuk.Her ay yaparız.Sadece bu ay Nilou vardı.Bi de Madam Faruzan gelmişti.Normalde çok sık gelmezdi."Ben içkileri getiriyorum sonra ziyafete başlarız"dedim.Nilou"Sana yardım ediyim"dedi ve yanıma geldi."Teşekkürler"demiştim.

Nilou ile birlikte şarapları falan getirmiştik.Alhaitam'a baktığımda sinirli gibiydi.Biz gittikten sonra ne olmuştu ki

Alhaitam yine kitap okuyordu biz yiyip içip konuşuyorduk."Alhaitam artık şu kitabı bıraksan da bizimle konuşsan"dedim."İlgimi çekmiyor"dedi."Ne demek ilgimi çekmiyor her ay böyle yapıyorsun artık şu kitabı parçalıcam ya"dedim."Öyle mi yap bakalım yapabiliyorsan"dedi.Parçalasam evden kovulurdum.Tam yüzün bok kokuyo dicekken masada kızlar olduğunu fark ettim.(Yüzün bok kokuyo şeyi arkadaşlar arasında söylediğimiz bi şaka)

Çok sinirlenmiştim.Bu yüzden mutfağa gittim.Öylesine çekmeceleri açıp kapatıyordum.Bi tanesi açtığımda mektup gördüm.Bu o günkü mektuptu.Aptal yalan söyledi bana

Mektubu hemen kendi odama götürdüm.Tam açıcakken kapı tıklama sesi geldi.Nilou"Hadi Kaveh sensiz olmuyo"dedi."Tamamm geliyorum"dedim ve mektubu üsteki panonun yanına koydum.O gün çok eğlenmiştim çünkü daha fazla kişiydik.Bir içmişim OLAYYYYY 💅💅

Sabah zaten salonda uyuya kalmışım.Ben anlamıyorum bu Alhaitam neden sarhoş olmuyo.Tabi DAĞ yabanisi gibi adam ne beklersin ki.Artık Alhaitam ile yemek yemek rutin haline gelmişti ve her zaman kitabını okuyordu bende projelerim hakkında konuşuyordum.

Salonda bişi fark etmiştim Nilou'nun bi eşyası yerdeydi.Galiba düşürmüştü.
Alhaitam'a "Bu Nilou'nun dimi"dedim.Baktı ve onayladı."Önemli bişiye benziyo ben bunu bırakıyım"dedim.Alhaitam"Gitme, yani ben dışarı çıkıcam o zaman 2dk uğrayıp veririm"dedi.Noluyo be LANNN bunlar çıkıyo mu çüşş.Dünkü sinirlenmesi bu muydu.Azcık daha düşündüm.Ama bunu düşünürken sanki içimden bişey kırılmış gibiydi.

Alhaitam'a çıkarken "iyi şanslar"dedim(🤦) Alhaitam garip garip baktıktan sonra gitti.Evde otururken aklıma mektup geldi.Koşa koşa gittim.Mektup yakılmaya çalışılmış ama kurtarılmış gibiydi.Her neyse diyerek açtım mektubu.Mektupta:

Selam isimsiz kişiler tabi sizin klanınız yok eziksiniz ne de olsa.Sizi uyarıyorum.Ben örümcek klanının başkanıyım.Nilou'yu rahat bırakın öldürmemizi sadece mani oluyorsunuz.Ama tabi ben ölmek istiyorum derseniz buyrun geçin.Sizin de seri katil  olduğunuzu duyunca şaşırdım açıkcası.Şu sarışın olan sizden mi bilemem ama ona söyleyin bi daha karşıma çıkarsa öldürürüm onu.Peki benim neden Nilou'yu öldürmek istediğimi anladınız mı?Sanmam çünkü siz gerizekalısınız.O zaman söylüyorum.İyilik için öldürcem yani benim için iyilik onu sadece kendim istiyorum benim olsun, ölünce kimseyle konuşamaz dimi bu yüzden öldürücem, onu merak etme mezarı tam evimim önünde olucak ziyarete falan da gelmeyin tek ben ziyaret edicem.

                                                 Örümcek klanı

Bu adam çıldırmış falan olmalıydı.Hem nasıl Alhaitamlara seri katil der kesin yanlış falan gönderilmiş olmalıydı.Ben ben bi katilin evinde mi kalıyordum. İmkansız.Alhaitam umursamaz ki o masum biri.Peki Cyno'lar falan ne alaka en kötüsü Nilou'nun başı tehlikede hemde fena tehlikedeydi.Bunları düşünürken kapı çaldı.

***************************************

Bu arada parantez içinde yazdıklarım kendi söylediklerim bazılarınız farklı anlamış bide 1 ve 2. Bölümü değiştirebilirim çünkü çok sevmedim belki de uğraşmam

kavehthamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin