5.bölüm

249 22 8
                                    

Sabah uyandığımda herşeyi yarım yamalak hatırlıyordum.Uyandığımda neden üstüm pisti onu da anlamamıştım.

Çok geçmeden Alhaitam'ın yanına gittim."Alhaitam"dedim ve her zaman ki gibi başını kaldırıp bakmadı."Hani ben dürüm yapmıştım dürüm yapmak içinde senin yemek tarif kitabına baktım kitabı alırken yanında bi mektup vardı neydi ki o?"diye sordum.Alhaitam aniden başını kaldırmıştı."O çok önemli bişi değil"dedi ama bunu söylerken sesi titredi."Hayır Alhaitam belli ki önemli bişi lütfen söyle"dedim.

Alhaitam hâlâ itiraz ediyodu."Ben o mektubu bulduğum gibi okurum"dedim ve aramaya başladım.Alhaitam peşimden geliyordu.Heryeri aradım ama bulamıyordum.En son boyumun yetişmediği yerlere sandalye ile çıkarken"Boşuna uğraşma ben o mektubu yaktım"dedi.

Tabi ki orda bi zort oldum."Hiç inanmıyorum"dedim ve Nilou'ya gitmek için hazırlandım.Kapıdan çıkarken "Nereye?"diye sordu."Sanane"dedim ve çıktım.

Yürüdükten sonra fotoğraf çekinmek için kameramı aldım ve çekmeye başladım.Çünkü çok yakışıklıyım;>Tam çekerken arkamdan Alhaitam'ın geldiğini gördüm.Arkamı döndüğümde yok olmuştu.Hayal mi görüyordum.

Çok geçmeden Nilou'ya gelmiştim.İçerden kavga sesleri geliyordu.İçeri baktığımda hiç görmediğim adam ve Nilou vardı.Nilou'yu korumak için direk içeri daldım."Noluyo lan burda"dedim.Hayatımda hiç görmediğim yabancı adam"Ne o sevgilin mi geldi"dedi Nilou'ya.Nilou sessizdi.

Arkamdan ayak sesleri geliyordu.Arkamı baktığımda Alhaitam vardı.Alhaitam direk adamın kolundan tutup dışarı çıkardı.Peşlerinden gidicekken Nilou çok fena görünüyordu.Koşarak mutfaktan bir bardak su alıp Nilou'ya getiridim.

Nilou geldiğimi bile anlamamış onu dürttüğümde korkmuştu.Onu bu kadar korkutan neydi o adam mıydı, o adam eski sevgilisi miydi aklımda çok soru vardı ama sorsam daha kötü olurdu diye sonraya sakladım.

Alhaitam içeri geldi.Yanında adam yoktu.Ne yapmıştı ki ona.Nilou'yu koltuğa oturmuştu.İçimden bir ses Nilou ile Alhaitam'ı yalnız bırak diyordu ama merak ediyordum.Sadece birbirlerine bakıyolardı.İçimdeki sesi dinledim ve yalnız bıraktım Nilou'nun mutfağına girdim evi çok bilmiyordum zaten, öyle rasgele girdim mutfak çıktı.

Ben gittikten sonra konuşma sesleri geliyordu ama çok boğuk boğuktu.Sonra sıkıldığım için mutfaktan dışarı çıktım.Aniden konuşmaları kesildi."Nilou ben gittim kendine iyi bak"dedim.Tam çıkarken "Kaveh beni bekle şimdi tek başına gitme o adam falan bulaşır"dedi Alhaitam.Ne yani ben çok güçsüz biri miydim."Gerek yok olmazsa kaçarım sen Nilou'ya bak"dedim ve çıktım.Gidiyordum..arkamdan ayak sesleri geliyordu...korkuyordum ama arkamı dönüp bakmam lazımdı

Elimi yumruk yapıp arkamı döndüm tam vuracakken Alhaitam olduğunu fark ettim.Rahatlamıştım."Hop sakin ol "dedi.

—Salak mısın sen demedin mi o adamla karşılaşırsan önlem al diye

—Öyle bişi dediğimi hatırlamıyorum

—Hem niye Nilou'yu tek bıraktın

—Tek bıraktığım nerden çıktı Tighnarilere bıraktım

Bu uyuz adam beni deli ediyor.

Yolda yürürken "Alhaitam o adam kimdi?"diye sordum."Eski sevgilisi kıza fena kafayı takmış o yüzden sapık gibi evine gelmiş"dedi.Neden inandırıcı gelmiyordu."Zavalı kız belki oraya gitmesem neler olcaktı"dedim şüphelenmemiş gibi Alhaitam bişi demedi.

Eve geldiğimizde "Yorgunum"diyip odama çekildim.Olanları  en baştan geçirdim.Şimdi ilk başta televizyonda Alhaitamı görüyorum ama hemen üstü örtüluyo sonra mektup buluyorum sorduğumda önemsiz cevabını alıyorum sonra Nilou diye kız geliyo ve Alhaitam ona "Senin yanında olursa onunda başı derde girer" diyo ve bugünkü olay yaşanıyo

Herşey çok şüpheli ve belirginsizdi eski sayfaları açmalı mıydım?

***************************************

Bugün çok yazasım yoktu arkadaşım zorla[silah zoru;<] yazdırdığı için kötü olmuş olabilir. Hep Kaveh'in gözünden yazıcam büyük ihtimalle, belki  ama belki Alhaitam'ın gözünden de yazabilirim

kavehthamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin