10.Bölüm Son

299 20 49
                                    

Alhaitam'ın bakış açısı

Şaşkın bir şekilde Kaveh'e bakarken Kaveh son nefesini kucağımda vermişti.Etrafımdan polis arabasının sirenleri vardı.Sadece bakıyordum.Nasıl, nasıl olabilirdi.Kendimi tutamıyordum çok fazla titriyordum.
Ambulans gelmişti ama ne faydası olucaktı ki önceden gelmiş olsaydı olabilirdi ama gelmedi siktiğimin ambulansı.Kaveh çok güzel uyuyorsun ama neden gözlerin açılmıyo gözlerini aç ve lütfen benimle kavga et nolur...

Polisler ifademi aldıktan sonra bırakmışlardı. Eve gittiğimde kapıyı açan kimse yoksu evde ses yoktu evde sadece Kaveh'in kokusu,odası,tabloları ve projeleri vardı.Bunlara bakarken neden ağlıyordum. Çok geçmeden kapı çaldı ve yanağımdaki gözyaşlarını silip kapıyı açtım. Cyno ve Tighnariydi. Onlara sarılmak istiyordum bağıra bağıra ağlamak istiyordum.

Tighnari ağlar biçimde"Yarın cenazesi var saat 13.00'de "dedi.İçeriye girmişlerdi.Tam oturacakken "OTURMA ORDA EN SON KAVEH OTURDU SAKIN DEĞME BİLE"demiştim. Cyno şok içinde başka koltuğa oturmuştu. İkiside ağlayıp birşeyler anlatıyorlardı ama hiç bişi duyamıyordum. Bi 10 dk oturduktan sonra kalkmışlardı. Gittikten sonra ağzımı kapatarak ağlamaya başlamıştım. Nerdesin Kaveh NERDESİN

Ağladıktan sonra kafamı toplayıp Kaveh'in bana dediği şey aklıma gelmişti."Kalemliğin altında mektup var"demişti. Hızlı adımlarla Kaveh'in odasına girmiştim. Kaveh'in kokusu vardı çok güzeldi..

Ne diyorum diyip kalemliğin altındaki mektubu almıştım. Açtığımda Kaveh'in güzel yazısı vardı ve mektupta:

Sevgili Alhaitam

Bu mektubu belki ben öldükten sonra okuyo olabilirsin belkide bulmuş olabilirsin.Kiranı ödemeden öldüğüm için affet.Herneyse öncelikle senin katil olduğunu biliyorum normalde evden taşıncaktım.Ama sonra kararımı değiştirdim bu katil evini derli toplu tutamaz diye kaldım.Öldüğümü nerden biliyorum dersen araştırmalarıma göre ya Nilou ölücekti o örümcek klanı yüzünden ya ben.Benim ölmem daha yüksekti çünkü Nilou'nun yanında madam Faruzan vardı.Belki anlamışsındır ama yine de yazmak istiyorum.Selam ben dedektif Kaveh.Haha bi garip oldu.Senden iki isteğim belki beni sallamasın ama demek istiyorum 1.Evi derli toplu tutmak 2.Örümcek klanının başkanını bulup polise teslim etmek öldürmek değil.Bu da bonus olsun ben öldükten sonra eşyalarımı atabilirsin.Zaten ölmüşüm ne gerek var döküntüye......... Pekala Alhaitam ben korkuyorum...Ölmekten seni bırakmaktan çok fazla korkuyorum...

Elimde duran kağıt parçası beni daha da yıkmıştı ve artık ağlamaktan yorulmuş orda uyuya kalmıştım.

--------------------------------------------------------------

Kalktığımda neden Kaveh'in odasındaydım. Kalktım ve iki kişilik yine yemek hazırlamıştım. Kaveh'i çağırdığımda gelmemişti.Galiba dışarı çıkmıştı.Saat 12.30'du.Neden bu saatte kapı çalıyordu.Kapıyı açtığımda gözleri kıpkırmızı simsiyah giysiler içinde Tighnariler duruyordu.Biri falan mı ölmüştü."Alhaitam neden hâlâ hazır değilsin"dediler.Neye hazır olucaktım.Anlamamış bakışı atmıştım."Alhaitam cenaze var ya hadi"dedi."Kimin ki"demiştim."Alhaitam iyi misin Kaveh'in" demişti Cyno."Kaveh mi ne alaka Kaveh dışarıda değil mi benim niye haberim yok öldüğünden"demiştim."Alhaitam dün Kaveh öldü NASIL UNUTTUN"demişti Tighnari."Amannn sizin şakanıza başlıcam şimdi"diyip kapıyı örtüçekken Cyno durdurmuştu."Alhaitam hazırlan gidelim görüceksin zaten"dedi ve kıyafetlerimi hazırladı.

Gittiğimde herşey o an aklıma dank etti.Dünkü olanları hatırladım"Kaveh.. KAVEH ÖLMEDİ TAMAM MI BU BAŞKA KAVEHTİR BU O DEĞİLDİR DÜN KAVEH kaveh...kucağımda öldü"demiştim. O an herkes ağladığımı görmüştü normalde insan içinde ağlamadım ama o gün bağıra bağıra ağlamıştım.Biraz sakinledikten sonra onu görmüştüm o mk oğlunu, ağaçın arkasında saklanmış bakıyordu.Ne hakla benim Kaveh'ime bakabilir ha.Gördüğümü görüp kaçmaya başlamıştı peşinden silahla gidiyordum."DUR SEN BEN SENİ VARYA TAM BURDA ÖLDÜRÜCEM"diyip tam kafasından vurmuştum.Herkes görmüştü katil olduğumu ama hiç umrumda değildi.Gittim o orospu çocuğunun yanına, belimden bıçak çıkarıp Kaveh'e sapladığı yere bende aynı şekilde ona saplamıştım.Hemde tam 5 kez, aslında daha fazla yapardım ama Tighnarler kolumdan tutup kaçmıştık.

Eve hemen girip "Alhaitam eşyalarını topla Sumerudan kaçıyoruz"demişti Tighnari."Ben kaçmıyorum bu odada kendimi kitleyip kaçmıcam, kaçarsam Kaveh'le ilgili birşey kalmaz"demiştim."Alhaitam salak mısın hazırlan kaçıcaz"demişti ve polisler gelmişti bile."SİZ GİDİN AMA BEN SON SANİYEYE KADAR BURDA DURUCAM"demiştim. Tighnariler zorla da olsa kaçmışlardı.Kendimi Kaveh'in odasına kilitleyip oraya oturmuştum.Hem gülüp hem ağlıyordum. Orda delirmiştim.Kapıyı kırdıklarında üstlerine saldırmıştım çünkü ne hakla Kaveh'in odasına ayak basabiliyorlardı.Orda ölsem bile izin vermezdim."SAKIN SAKIN GİRMEYE KALKMAYIN ÖLDÜRÜRÜM BEN ŞİMDİ DIŞARI ÇIKICAM AMA SAKINN GİRMİCEKSİNİZ" demiştim.Polis onaylarcasına çekilmişti. Hapishaneye girmiştim.Avukat falan vardı avukatın yüzüne bile bakmamıştım bişeyler diyorlardı ama hem gülüp hem ağlıyordum.Bir sürü kişiler geldi konuştu ama duyamıyordum sadece Kaveh'i istiyordum.

Deliler hastanesine yatırılcakmışım tek onu duymuştum.O gece hapishaneden kaçıcaktım.Bu demirler yüzünden biraz imkansız olsada yapıcaktım."Polis bey lavabo ne tarafta?"dedim."Gel ben seni götürüm" demişti.Giderken elime kelepçe falan takmıştı bunu seri katile yaparsan neye yarar.Giderken polis olmayan bi yerde kelepçeyi kırıp yumrukla dalmıştım zaten tek vuruşta yere yığılmıştı.Heryerde siren sesleri vardı.Polisin belinden silahı alıp önüme geçenleri vuruyordum.En sonunda kaçıp uçurumun yanına gelmiştim.Ayaklarım uçuruma getirmişti sanki."BENİM YÜZÜMDEN BENİM YÜZÜMDEN ÖLDÜ BEN ONU KORUSAYDIM ONU MARKETE GÖNDERMESEYDİM BU OLMİCAKTI ÖZÜR DİLERİM KAVEH ÖZÜR DİLERİM SENİ KORUYAMADIĞIM İÇİN ÖZÜR DİLERİM......BENDE SENİ SEVİYORUM KAVEH EVET O GÜN SENİN İÇİN MUTLU Bİ GÜN OLURKEN BENİM ORDA BİTİŞİMDİ O AN KUCAĞIMDA SÖYLEDİĞİN "Seni seviyorum Alhaitam "DEMEN BENİ ÇOOOOOOK MUTLU ETTİ AMA BUNU ÖLÜRKEN DEDİN SALAK APTALL  SEN O AN KUCAĞIMDA ÖLÜRKEN BEN O AN ORDA ÖLDÜM"diye bağırıyordum arkamda duran Nilou ağlıyordu.Yapamıyordum artık.. Artık zihinsel olarak ölü değil fiziksel olarak orda ölücektim.Uçurumdan atladığımda elimde anahtar vardı, Kaveh'in aldığı anahtarlık üstündeydi "Bende mutluyum Kaveh çünkü seni görücem.."demiştim ve o an gözlerim kapanmıştı...

***************************************

Sonunda bitti ama çok istenilirse 2.sezon gibi bişey yapabilirim

kavehthamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin