3.Bölüm

305 25 27
                                    

Kafamı toparladıktan sonra projemi bitirmeye odaklandım.

Projem bitmiştii.Sonunda özgürlük diye bağıracakken gecenin 3'ü olduğunu gördüm ve yatağa girdim.

--------------------------------------------------------------

Sabah mutfaktan tabak sesleri geliyordu.Kesin o bencil kendine hazırlıyordur kahvaltıyı, dedim ve kalktım yatağımdan.Yüzümü yıkamak için banyoya giderken...

Alhaitam:

—OoO iş adamımız uyanmış, gel omlet yaptım yiyelim

Nasıl yani bu bencil benim için kahvaltı mı yapmıştı kesin içine zehir falan koymuştur.

—Hayır, sağol istemi-

*Karın gurultusu*

...

—Bikaç bişi yiyim o zaman

Masaya oturduğumda Alhaitam gülmemek için kendini tutuyordu ben olsam bende gülerdim.Umarım zehirlenmem..

Alhaitam kitabını okuyordu konu açmak istedim ama konu bulamadım ortalıkta garip bir sessizlik vardı.

Alhaitam:

—Noldu niye konuşmuyorsun normalde çenen patlayana kadar konuşurdun.

—Asıl sana noldu ben konuşurken sanki dinliyorsun da herneyse ellerine sağlık ben çıkıyorum.

—Bekle bugün bir işim var anahtarları sana veriyorum sakın kaybetme

Şaşırmıştım doğal olarak, anahtar ne kadar sadeydi insan üstüne anahtarlık falan takardı.Lan geç kalıyorum.

—Hadi ben çıktım görüşürüz

Yetişmiştim yani benim için öyleydi biraz azar işittim ama olsun yani 15dk geç kalmışım o kadar abartılcak şey değildi.

Yolda yürürken çok tatlı bi mağaza gördüm.Direk girdim yani napıcaktım Alhaitam gibi önünden yürüyerek geçemezdim.Bi dakika Alhaitam ne alaka mk.

Herneyse...Ua çok tatlı peluşlar vardııı.Hepsini almak isterdim ama daha bu ay ki kirayı ödememiştim.Yani ne vardı ki bedavaya kalsam.Tam çıkıcakken kasada aslanlı bir anahtarlık gördüm fiyatı ucuzdu yani o sıkıcı anahtara az tatlı şeyler katsam bişi olmazdı.Aldım gitti.

Anahtar çok tatlı görünüyordu.Yolda yürürken aklıma doğum günümüm
olduğu gün geldi.Yani nasıl shoptu çok saçma . Herşey çok gerçekti oysaki yani yarı dedektif gibi olsam da bunu anlayabiliyorum.

--------------------------------------------------------------

Kapıyı tam açarken Alhaitamla bakışma anımız geldi aklıma.. Kızarmıştım.Hayır ben gay falan mıyım.Aklından çıkar şunu.Eve girdiğimde bulaşıkları gördüm.Toplamak için vakti yoktu galiba.

Bulaşıkları yıkamaya başlamıştım. İçimden yemek yapma isteği geliyordu.Ama becerikli değildim:<

Yapsam nolabilir ki demi.Yaptıktan sonra ilk ben tadar olmamışsa köpeğe falan verirdim. Alhaitam'ın yemek kitabı olmalıydı ama nerdeydi ki tam bulmuşken yanında bi mektup vardı açmamak için kendimi zor tutum ama açmadım.Yemek yapma isteğim kaçmadan yapmak istiyordum.

Bence dürüm yapim ve işe koyuldum. Zamanın nasıl geçtiğini anlamamıştım.

Dürüm hazırdı.Bi denemek öldürmez diyerek ısırdım.Oha çok güzeldi.Yani öncekilerden daha iyiydi yoksa şef falan mıyım neğ

Kapı çalmıştı.Alhaitam olmalıydı ve oydu yani başka kim olacaktı.Yani belki sokakta beni beğenen kız olcağını düşünmedim.

—Hoşgeldin

—Bu koku ne Tighnariler mi geldi?

—İlk bi hoşbuldum deseydin herneyse hayır canım sıkıldı yemek yaptım.

—Ev yanmamış iyi

Bu çocuk elimde kalıcakk

—Sabah omlet yapmıştın karşılığına dürüm yaptım yiyecek misin?

—Umarım zehirlenmem.

Alhaitam kitabını okurken masayı hazırladım ve o an geldi TADIM.

Alhaitam'a meraklı gözlerle bakıyordum.Isırık almıştı ağğağağ.Şaşırmıştı ama belli etmemeye çalışıyordu.

—Öncekilere göre yenilenebilir

—Dimi dimi

—Herneyse anahtarı ne zaman vericeksin

—Seninle de bişi konuşulmuyo al be

Anahtarlığı görmüştü.Salak mıdır nedir sırıtıyo.

—Kaveh bu ne hahah

—Ne gülüyon anahtar çok sadeydi az bişiler katmak istedim ne var bunda

Alhaitam hâlâ gülüyordu nedensizce içimi kelebekler sarmıştı.

***************************************
Nasıl bu kadar çok yazdım bilmiyorum...

kavehthamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin