Biscolata Boy

27 3 2
                                    

Duyduğum sesi görmezden gelerek işime devam etmeye çalıştım çünkü gerçekten sıçamıyordum. Ama odaklanmam gitgide zorlaşıyordu.
Lanet olsun ! bu kişi her kimse belasını arıyor olmalı. Yoksa.. bu sesler bana doğru mu geliyordu, dememe kalmadan kabinin kapısı açıldı. Açan biscolata erkeğiyle bakışmamızı o bozdu. Çarpık bir gülümsemeyle :

- Sıçmak konusunda deneyimliyimdir, yardımcı olabilirim..

+ S-sanırım kabız oldum, saatlerdir deniyorum ama hala sıçamadım.

Bunları söylerken gözlerim doldu ve konuşmaya devam edemedim. Biscolata boy'un yüzünde beliren anlayışlı ifade ağlama isteğimi körükledi.

- şş sakin ol, bu durumu çözebiliriz ama önce nedenini bulmalıyız.
Bugün neler yedin ?

Haklıydı. Bu durumu çözmemiz gerekiyordu, hemen vazgeçemezdim burnumu çektiğimde gelen bok kokusu ağlama isteğimi daha da artırıyor olsa da toparlandım ve ona cevap verdim :

+ Kahvaltıda tost yedim ve portakal suyu içtim, zaten ilk üç kabinde sıçarken hiçbir sıkıntı çekmedim. Ama ormanda gezinip geldikten sonra kabız olmuştum, bu kadarını hatırlıyorum.

Ona gerçekten hatırladığım herşeyi anlatmıştım. Ama bu kadar yemek konuşması bana acıktığımı farkettirmişti. Cebimden ormanda topladığım kusmuk meyvelerini çıkarttım. Birini ağzıma atarken elimdeki diğer meyveleri biscolata boy'a uzattım. Ama ağzıma atamadan ishal hızıyla elimi durdurdu.

+ Ne yaptığını sanıyorsun sen ?

Kusmuk meyvelerimi onunla paylaşmayı kabul etmişken onun bu tavrı da neydi ? Kendini ne halt zannediyordu bu ?

- hey sakin ol, sen bu meyveleri nereden buldun ?

+ Ormanda gezinirken dönüşte bulmuştum, aslında giderken onları görmemiştim ama.. kimin umrunda ?

diyip tekrar meyveyi ağzıma atmaya çalıştım. Ama yine buna izin vermedi.
Kaşlarımı kaldırıp yüzüne anlamazcasına baktım.

- Bu meyvelerden hiç yedin mi ?

Yüzü sanki yememiş olmamı umar gibiydi. Ama neden böyle bir şey olsun ki ?

+ Tabiki, yediğim en güzel şeydi. Sen neden sordun ki ?

- Sen ne yaptım dedin ?! önüne çıkan herşeyi yiyor musun? Lanet olsun ne bok yicez!

Ne demeye çalıştığını gram anlamamıştım bu durum bakışlarımdan belli olacak ki açıklamaya koyuldu :

-Kusmuk meyvesi yiyeni sonsuza dek kabız yapar..

+peki.. ben şimdi ne yapacağım ?

Sıçma'nın İlkeleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin