DU

6 1 0
                                    


~ 1151 ~

"Po śmierci - myślała Mariana - zostawiamy tajemnicę; no i swoje rzeczy, naturalnie, żeby przejęli je obcy ludzie."

- Alex Michaelides, "Boginie"

~ 1152 ~

"Aby odnaleźć w życiu sukces - powiedział Michael Garfield - należy z uporem dążyć do upragnionego celu, iść za głosem swoich artystycznych skłonności, ale trzeba też być handlowcem. Musi pan sprzedawać swoje towary. Inaczej jest pan zmuszony realizować pomysły innych w sposób nie zawsze zgodne z własnymi poglądami."

- Agatha Christie, "Wigilia wszystkich świętych"

~ 1153 ~

"Tylko idioci nie boją się tego, co jest niebezpieczne."

- Holly Black, "Okrutny Książę"

~ 1154 ~

"Widać sumienie staje się tym cięższe, im dłużej człowiek je ze sobą targa."

M. A. Kuzniar,  "Północ w Everwood"

~ 1155 ~

"To zabawne, jak inne wydają się rzeczy, kiedy przestaniesz na nie patrzeć."

- Rachel Burge, "Splątana opowieść"

~ 1156 ~

"Cała sztuka - pomyślała - to mieć odwagę i energię, żeby coś zmienić. Może nie od razu cały świat, ale ten kawałek wokół siebie."

- David Nicholls, "Jeden dzień"

~ 1157 ~

"Nie na każdą truciznę jest antidotum. Niektóre dostają się do twojej duszy, oszałamiają zapachem, mają najpiękniejsze oczy, jakie kiedykolwiek widziałaś. Na takie nie ma lekarstwa. Żadnego."

- Erin Doom, "Rzeźbiarz łez"

~ 1158 ~

"Nie podchodźcie do życia zbyt poważnie. Dajcie mu w pysk, kiedy na to zasługuje."

- Colleen Hoover, "Slammed"

~ 1159 ~

"Kiedy człowiek robi jakąś kompletnie głupią rzecz, dzieje się tak zawsze z najszlachetniejszych pobudek."

- Oscar Wilde, "Portret Doriana Graya"

~ 1160 ~

"Nikomu nie wolno drżeć przed nieznanym, gdyż każdy jest w stanie zdobyć to, czego pragnie i to, czego mu potrzeba."

- Paulo Coelho, "Alchemik"

CytatologiaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz