~ 471 ~
"Czasami nie zwracasz zbyt wielkiej uwagi na rzeczy, których nie spodziewasz się zobaczyć."
- James Dashner, "Więzień labiryntu"
~ 472 ~
"Jeśli chcesz, żeby coś się zmieniło, wcale nie musisz zaczynać żyć, lecz tylko ruszyć tyłek z kanapy."
- John Green, David Levithan, "Will Grayson, Will Grayson"
~ 473 ~
"Coś musi najpierw popękać, by mogło zostać posklejane i w efekcie - objawić się jako jeszcze piękniejsze."
- Krystal Sutherland, "Chemia naszych serc"
~ 474 ~
"Wszyscy mamy w sercach skomplikowane zamki, które bezustannie zmieniają kształt - ale od czasu do czasu zjawia się ktoś z pasującym kluczem. Miłość to nic innego, jak kolizja sprzyjających okoliczności."
- Tommy Wallach, "Dzięki za tę podróż"
~ 475 ~
"Przeszłość i przyszłość to skomplikowane twory, tylko teraźniejszość jest prosta."
- David Levithan, "Każdego dnia"
~ 476 ~
"trzeba wdzięku
by pozostać dobrym
w okrutnych sytuacjach"- Rupi Kaur, "Mleko i miód"
~ 477 ~
"Człowiek zupełnie nie wie, kiedy tonie, która kropla wody wyznacza mu koniec..."
- Nicholas Sparks, "Pamiętnik"
~ 478 ~
"Ważne jest, by nie przypisywać zmarłym cech świętości. Nikt nie potrafi iść naprzód w cieniu świętego."
- Jojo Moyes, "Kiedy odszedłeś"
~ 479 ~
"Umarliśmy już dawno, a tylko nie chcemy się do tego przyznać."
- Gustaw Herling-Grudziński, "Inny świat"
~ 480 ~
"A nikt nigdy nie mówi "Do widzenia", jeśli nie zamierza zobaczyć się z kimś ponownie."
- John Green, "Żółwie aż do końca"
CZYTASZ
Cytatologia
PoetryCiekawe fragmenty zaczerpnięte z książek, które przeczytałam. Początek: 2019 Stale aktualizowane.