DW

6 1 0
                                    

~ 1161 ~

"Nikt nie może opowiedzieć twojej historii poza tobą samą. Niektórzy ludzie są obdarzeni złotym językiem. Powiedzą, kim jesteś z takim przekonaniem, że możesz im uwierzyć, ale to tylko obraz, a nie prawda. Twoja historia nie została bowiem jeszcze napisana."

- Rachel Burge, "Splątana opowieść"

~ 1162 ~

"«Przeżywaj każdy dzień, jakby to był ostatni dzień twojego życia» - to często używany frazes, ale kto ma na to energię? A jeśli akurat pada albo złapałeś przeziębienie? To nie jest zbyt praktyczne. Znacznie lepiej próbować być dobrym, odważnym i przebojowym, tak żeby coś po tobie zostało."

- David Nicholls, "Jeden dzień"

~ 1163 ~

"Pragnienie jest dziwaczną sprawą. Gdy tylko zostaje zaspokojone, zaraz się przeistacza. Gdy otrzymamy złotą nić, chcemy mieć złotą igłę."

- Holly Black, "Okrutny Książę"

~ 1164 ~

"Nigdy dużo nie wygrasz, jeśli nie będziesz ryzykować."

- Agatha Christie, "Zabójstwo Rogera Ackroyda"

~ 1165 ~

"Akceptujcie. Wszystko. Różnice między ludźmi, podobieństwa, ich wybory, ich osobowości. Czasem podstawą jakości jest różnorodność. Dotyczy to także ludzi."

- Colleen Hoover, "Slammed"

~ 1166 ~

"(...) jeśli człowiek nie ceni swoich marzeń, to znaczy, że zapomiał, jak żyć. Marzenia to nieodłączna część ludzkiej natury, na równi z miłością, nienawiścią i nadzieją."

- M.A. Kuzniar, "Północ w Everwood"

~ 1167 ~

"Słuszne decyzje to czcze próby ingerowania w prawa nauki. Ich źródłem jest najbanalniejsza próżność, a ich efektem - zupełnie nic."

- Oscar Wilde, "Portret Doriana Graya"

~ 1168 ~

"Kto nosi w duszy wiosnę, zawsze będzie widział kwitnący świat."

- Erin Doom, "Rzeźbiarz łez"

~ 1169 ~

"(...) życie wymierza nam tylko takie ciosy, z którymi jesteśmy w stanie sobie poradzić."

- Lucinda Riley, "Siostra Burzy"

~ 1170 ~

"- Dlaczego musimy słuchać głosu serca? - (...) - Bo tam, gdzie będzie twoje serce, będzie i twój skarb."

- Paulo Coelho, "Alchemik"

CytatologiaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz