~ 491 ~
"Gdy kogoś tracisz, uświadamiasz sobie, że kiedyś stracisz wszystkich."
- John Green, "Żółwie aż do końca"
~ 492 ~
"Musiał się na jakiś czas odciąć od swoich uczuć i po prostu iść do przodu. Krok za krokiem."
- James Dashner, "Próby ognia"
~ 493 ~
"Kiedy ludzie umierają, zaczynamy ich traktować wyjątkowo, bo nie mogą już nas zranić. A nie da się być wściekłym na kogoś, kto jest martwy, bo wściekłość pochłania masę paliwa, wiesz? A skąd weźmiesz to paliwo, skoro ich już tu nie ma? Więc zostajesz z całą tą miłością, nawet jeśli wcale już jej nie chcesz."
- Tommy Wallach, "Dzięki za tę podróż"
~ 494 ~
"Nie zwracaj uwagi na opakowanie, patrz na to, co jest w środku."
- David Levithan, "Każdego dnia"
~ 495 ~
"Tak właśnie powinno być z uczuciami. Ludzie powinni mówić, co myślą."
- Krystal Sutherland, "Chemia naszych serc"
~ 496 ~
"zrozum że zasługujesz na więcej
niż bolesna miłość
życie jest w ruchu
najzdrowsze
dla twojego serca jest
poruszać się razem z nim"- Rupi Kaur, "Mleko i miód"
~ 497 ~
"Miłości ostatnie chwile
Czynią ją tkliwą i czystą.
W poranka słonecznym pyle
Zdobywa moc wiekuistą."- Nicholas Sparks, "Pamiętnik"
~ 498 ~
"(...) jak niewiele trzeba, by od przelotnej myśli przejść do decyzji, która wszystko zmienia."
- Gayle Forman, "Byłam tu"
~ 499 ~
"Istnieje zbyt wiele różnych danych, które mogą stać się składnikami sumy, a nawet najmniejsze z nich znaczą więcej, niż ci się wydaje."
- Nicola Yoon, "Ponad wszystko"
~ 500 ~
"Miłość to najpowszechniejszy cud."
- J.Green, D. Levithan, "Will Grayson, Will Grayson"
CZYTASZ
Cytatologia
PoesíaCiekawe fragmenty zaczerpnięte z książek, które przeczytałam. Początek: 2019 Stale aktualizowane.