Bölüm 3

28 17 9
                                    

***********

Seda'nın ağızından ;

Eve geldik ve yemek yapmaya başladım. Dolapta neredeyse ihtiyacım olan her şey vardı. Öğlendi ve ben yemek yemek için Can'a haber vermeye odasına gittim. Onu yemeğe çağıracaktım. Tam kapıyı çalacaktım ki Can'ın kapısı açıktı ve birisi ile telefon görüşmesi yapıyordu. Bitirmesini bekleyecektim. İstemeden kulak misafiri olmuştum ;

---"Haha kesinlikle Kraliçem." diyordu Can.

---"Benim yakışıklı prensim." diyordu karşıdaki boğuk ses. Nedenini bilmediğim bir şekilde kıskançlık bastı beni. Kimdi ki telefondaki? Sevgilisi veya sadece arkadaş? Hem bu neden beni bu kadar ilgilendiriyordu? O zengindi. Bana neden baksın ki diye düşününce kıskançlığım geçti. Sonra devam ettim dinlemeye ;

---"Cidden o kızla neden kalıyorsun. O kız sana laik değil. Sen daha iyilerine laiksin prensim." dedi karşıki ses. Dayanamıyordum. Ağlayacaktım. Burada neler oluyordu böyle?

---"Off kraliçem. Bizim aramızda bir şey yok. O benim sadece arkadaşım." dedi Can. Beni arkadaş olarak görmesi, beni incitmişti. Çünkü benim Can'a olan duygularım çok güçlüydü. Geceleri onu düşünüp kafamda senaryolar kuruyordum. Sanki o yokken ben ders hariç hiçbir şey düşünmüyordum sonra o gelmiş ve benim dünyayı görmemi sağlamıştı.

---"Ehh sen bilirsin. Senin sesin neden böyle geliyor?"

---"Evin, uzak bir yerde olduğunu biliyorsun. O yüzden hatlarda sıkıntı var." dedi Can. Bu konuştuğu kadın, burayı biliyordu demek.

---"Canım prensim, unutma ki o kız hizmetçi parçasından başka bir şey değil. Sakın sana yaklaşmasına izin verme. Yoksa..."

---"Heyy ben onu hizmetçi olarak görmüyorum. Ayrıca lütfen Kraliçem. O öyle bir kız değil. O hiç kimseye benzemiyor. Onun eşi benzeri yok."

Can'ın bu sözleri çok ama çok hoşuma gitmişti. Ama o kadına hâlâ kraliçe demesinden hoşlanmadım. Ayrıca o kadın kimdi de benim hakkımda yorum yapıyordu?!

---"Bak Zehra'nın arkadaşı diye bişe demiyorum ama ütfen o kızdan uzak dur."

Ne yani bu kadın Zehra'nın arkadaşı mıydı? Ama Zehra'nın arkadaşı yoktu ki benden başka. Yoksa var mıydı?


*************

Can'ın ağızından ;

---"Off tamam kraliçem. Kapatacağım. Bir şey diyecek misin başka?"

---"Evet diyeceğim. Ben yarım saate ordayım."dedi.

---"Nee! Neden? Off önceden haber verseydin. Hazırlık yapardı Seda.

---"E yarın gelirim o zaman."

---"Yok yaa. Gel tabiki. Bekliyorum görüşürüz."

---"Görüşürüz prensim"

Tam telefonu kapatıyordum ki aynadan Seda'yı gördüm. Tüm konuşma boyunca bizi mi dinlemişti. Yanlış, çok ama çok yanlış anlamıştı.


*************

Seda'nın ağızından ;

Ev ArkadaşımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin