Introduction

907 15 15
                                    

𝐈𝐟 𝐲𝐨𝐮'𝐯𝐞 𝐝𝐞𝐜𝐢𝐝𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐫𝐞𝐚𝐝 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐟𝐚𝐧𝐟𝐢𝐜, 𝐈 𝐡𝐨𝐩𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐞𝐧𝐣𝐨𝐲. 𝐓𝐡𝐚𝐧𝐤 𝐲𝐨𝐮 𝐟𝐨𝐫 𝐜𝐡𝐨𝐨𝐬𝐢𝐧𝐠 '𝐏𝐚𝐫𝐭𝐧𝐞𝐫𝐬 𝐢𝐧 𝐂𝐫𝐢𝐦𝐞'.




𝐓𝐡𝐢𝐬 𝐢𝐬 𝐚 𝐟𝐚𝐧𝐟𝐢𝐜 𝐩𝐮𝐫𝐞𝐥𝐲 𝐛𝐚𝐬𝐞𝐝 𝐨𝐟𝐟 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐨𝐨𝐤 '𝐀 𝐆𝐨𝐨𝐝 𝐆𝐢𝐫𝐥𝐬 𝐆𝐮𝐢𝐝𝐞 𝐭𝐨 𝐌𝐮𝐫𝐝𝐞𝐫' 𝐛𝐲 𝐇𝐨𝐥𝐥𝐲 𝐉𝐚𝐜𝐤𝐬𝐨𝐧 𝐬𝐨 𝐟𝐮𝐥𝐥 𝐜𝐫𝐞𝐝𝐢𝐭 𝐭𝐨 𝐇𝐨𝐥𝐥𝐲 𝐟𝐨𝐫 𝐡𝐞𝐫 𝐚𝐦𝐚𝐳𝐢𝐧𝐠 𝐰𝐨𝐫𝐤. 𝐈 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐨𝐧𝐥𝐲 𝐛𝐞 𝐚𝐝𝐝𝐢𝐧𝐠 𝐀𝐥𝐥𝐢𝐬𝐨𝐧 𝐀𝐦𝐨𝐛𝐢 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐨𝐦𝐞 𝐨𝐟 𝐡𝐞𝐫 𝐩𝐥𝐨𝐭 𝐥𝐢𝐧𝐞𝐬.




𝐓𝐡𝐞 𝐛𝐨𝐨𝐤 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐢𝐧𝐜𝐥𝐮𝐝𝐞 𝐚 𝐥𝐨𝐭 𝐨𝐟 𝐭𝐫𝐢𝐠𝐠𝐞𝐫𝐢𝐧𝐠 𝐬𝐮𝐛𝐣𝐞𝐜𝐭𝐬, 𝐬𝐨𝐦𝐞 𝐧𝐨𝐭 𝐚𝐬 𝐡𝐞𝐚𝐯𝐲 𝐚𝐬 𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫𝐬, 𝐨𝐫 𝐧𝐨𝐭 𝐚𝐬 𝐝𝐨𝐦𝐢𝐧𝐚𝐧𝐭 𝐛𝐮𝐭 𝐢𝐟 𝐚𝐧𝐲 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞 𝐟𝐨𝐥𝐥𝐨𝐰𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨𝐩𝐢𝐜𝐬 𝐚𝐫𝐞 𝐭𝐫𝐢𝐠𝐠𝐞𝐫𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐲𝐨𝐮 𝐈'𝐝 𝐚𝐝𝐯𝐢𝐜𝐞 𝐧𝐨𝐭 𝐫𝐞𝐚𝐝𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐨𝐧𝐞.

𝐒𝐭𝐮𝐝𝐞𝐧𝐭 𝐱 𝐓𝐞𝐚𝐜𝐡𝐞𝐫 𝐑𝐞𝐥𝐚𝐭𝐢𝐨𝐧𝐬𝐡𝐢𝐩

𝐑𝐚𝐩𝐞, 𝐒𝐞𝐱𝐮𝐚𝐥 𝐚𝐬𝐬𝐚𝐮𝐥𝐭

𝐃𝐞𝐚𝐭𝐡, 𝐌𝐮𝐫𝐝𝐞𝐫, 𝐒𝐮𝐢𝐜𝐢𝐝𝐞

𝐑𝐚𝐜𝐢𝐬𝐦, 𝐬𝐞𝐱𝐢𝐬𝐦

𝐁𝐮𝐥𝐥𝐲𝐢𝐧𝐠, 𝐃𝐞𝐚𝐭𝐡 𝐭𝐡𝐫𝐞𝐚𝐭𝐬, 𝐏𝐬𝐲𝐜𝐡𝐨𝐥𝐨𝐠𝐢𝐜𝐚𝐥 𝐚𝐛𝐮𝐬𝐞

𝐃𝐫𝐮𝐠 𝐚𝐛𝐮𝐬𝐞, 𝐔𝐧𝐝𝐞𝐫𝐚𝐠𝐞 𝐝𝐫𝐢𝐧𝐤𝐢𝐧𝐠

𝐕𝐢𝐨𝐥𝐞𝐧𝐜𝐞, 𝐒𝐭𝐫𝐨𝐧𝐠 𝐋𝐚𝐧𝐠𝐮𝐚𝐠𝐞

𝐊𝐢𝐝𝐧𝐚𝐩𝐩𝐢𝐧𝐠

𝐒𝐨𝐦𝐞𝐰𝐡𝐚𝐭 𝐄𝐱𝐩𝐥𝐢𝐜𝐢𝐭 𝐌𝐚𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐎𝐮𝐭 / 𝐒𝐞𝐱





If you enjoy this fic, I have many more on my account, some pretty similar to this. If any of the following peak your interest they are on my profile just waiting to be read:

- Riches / Jameson and Grayson Hawthorne : The Inheritance Games (Love Triangle)

- Blood Money / OC Boyfriend, Hawthorne brothers : The Inheritance Games (Brothers Best Friend to Lover)

- Cowboy Like Me / Nash Hawthorne : The Inheritance Games (Amnesia Trope)

- 1989 / Jameson Hawthorne : The Inheritance Games (Second Chance Romance)

- The Inheritance Games Oneshots / All 4 Hawthorne brothers (Oneshots)

- Daylight / Fred Weasley : Harry Potter 1-8 (Enemies to Lovers)

- Sparks Fly / James Potter (Bully to friends to lovers)




𝐈𝐟 𝐲𝐨𝐮 𝐝𝐞𝐜𝐢𝐝𝐞 𝐭𝐨 𝐜𝐨𝐧𝐭𝐢𝐧𝐮𝐞 𝐫𝐞𝐚𝐝𝐢𝐧𝐠, 𝐭𝐡𝐚𝐧𝐤 𝐲𝐨𝐮 𝐚𝐧𝐝 𝐞𝐧𝐣𝐨𝐲. 𝐌𝐚𝐤𝐞 𝐬𝐮𝐫𝐞 𝐭𝐨 𝐜𝐨𝐦𝐦𝐞𝐧𝐭 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐭𝐡𝐨𝐮𝐠𝐡𝐭𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐡𝐨𝐩𝐞𝐬 𝐟𝐨𝐫 𝐭𝐡𝐞 𝐥𝐚𝐭𝐞𝐫 𝐜𝐡𝐚𝐩𝐭𝐞𝐫𝐬.









Partners in crime | Ravi SinghWhere stories live. Discover now