Evett burdan devamiskoo iyi okumalae💋💋
Bu arada
Felixin sesi ince, tatlis bir ses🥰
Hayalet okurlarin gozunu sevim😻
...
Felix'den;
Sabah gözlerimi Hyunjin'in yatağında açtım, Hyunjin masasının önünde çekmeceleri karıştırıyordu. Dün ruh eşi olduğumuzu tamamen öğrenmiştik. Sonrada birlikte uyumuştuk. Kısık sesle esnedim. Hyunjin bana döndü. Gülümsedi.
"Günaydın miniğim"dedi ve yanıma yaklaştı. Önüme gelen saç tellerini kulağımın arkasına sıkıştırdı. Gülümsedim.
"Günaydın.."dedim uykulu sesle. Saate baktım. Dokuz buçuktu. Hyunjin'e geri çevirdim bakışlarımı.
"Merak etme. Bundan sonra hizmetçi omegalardan değilsin. Sonuçta imparatorun ruh eşisin."dedi ve yanağıma sulu bir öpücük bıraktı. Gözlerimi kapattım.
"Ama sen şimdiden evli çift gibi hissettiriyorsun.."dedim. Kafasını geriye atarak kahkaha attı. Kaşlarımı çattım.
"Yah! Komik bir şey mi dedim. Doğruyu söyledim!"dedim ve saçımda olan elini ittirdim. Yatağa oturdu ve elimi tuttu.
"Biliyorum omegam. Sadece görünüşün çok.."dedi. Tek kaşımı kaldırdım.
"Komikti.."dedi ve tekrar gülmeye başladı. Elimi çektim ve yataktan kalktım.
"İyi. Sen gülmeye devam et o zaman."dedim. Kapıya yöneldim. O sırada arkamdan kollarını belime sararak sarıldı.
"Yaa tamam tamam triplenme hemen"dedi ve boynumda açan çiçekleri öptü. Dün akşamdan sonra her yakınlaşmamızda çiçeklerimiz açıyordu ve bu benim çok hoşuma gidiyor😭💖
"Gidip üstümü değişeceğim."dedim ellerini tutarak. Kollarını çekti ve beni kendine döndürdü.
"Tamam. Sonra aşşağıya, salona in Jisung ve Nayeon'un yanına geç tamam mı? Onlar bizim ruh eşi olduğumuzu biliyorlar."dedi ve dudağıma minik bir buse kondurdu. Şaşırmıştım. Çünkü daha dün gece öğrenmiştik, demek Hyunjin önceden uyanıp onlara söylemişti. Bu kadarda hızlı olamazdı ama aslında. Neyse sorgulamayacağım.
Kafamı salladım ve çıktım. Odama ilerledim hızlı adımlar ile. Giderken karşıma Joon çıktı. Durdum ve gülümsedim.
"Günaydın Felix. Duydum ki Hyunjin ile ruh eşiymişsiniz. Tebrikler."dedi ama sesinde bir sahtelik vardı.
"Günaydın Joon. Teşekkürler."dedim. Gülümsedi yine sahtelikle. Anlamamıştım. Neden böyle davranıyordu?
"Her neyse. Görüşürüz Felix. Şuan gitmem lazım."dedi ve el salladı. Hemen uzaklaştı. Sorgulamadan odama gittim. Hızlıca içeriye girdim ve elbise bakındım.