and new baby

232 29 42
                                    

Oncelikle kitaplarima gece yada gunduz bolum atabilirim sadece yani bitmeyecekler🥳 iyi okumalarr!!

Felix;

Yeni bir güne gözlerimi açtım. Hyunjin uyanmış beni izliyordu. Esnedim elimle ağzımı kapatarak.

"Günaydın miniğim~"

"Günaydın Hyun.."

Elini saçlarıma çıkardı ve okşamaya başladı. Gülümsedim ve ellerimi yanaklarına koydum. Ellerimle yüzünü yüzüme yaklaştırdım ve dudaklarını dudaklarımla örttüm. Ellerini belime koydu. Kısa bir öpüşmeden sonra kalktık. Çünkü saat 7.30 olmuştu. Odadan hazırlanmak için çıktı. Dolabımın önüne geçtim ve kıyafet aradım.

 Dolabımın önüne geçtim ve kıyafet aradım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(diz ustu mrr😾)

Elbisenin üstündeki kelebekler çok hoşuma gitmişti. Çok tatlı duruyordular üstünde.

Aynanın önüne geçtim ve saçımı taramaya başladım. Bir kaç dakika sonra odama dalan Jisung ile korkudan yerimde zıpladım.

"GÜNAYDIN FELİX!!"dedi. Kalbimi tuttum derin nefes alıp verirken.

"Jisung kalbime iniyordu!"dedim.

"Yok yok bir şey olmaz sana bebem"dedi ve bana sarıldı. Çatık kaşlarım düzeldi ve ona karşılık verdim. Ardından Nayeon'da içeriye girdi.

"Hello bitches!!"dedi. Elimle ağzımı kapattım.

"Seni abine şikayet edeceğim."dedim sahte bir sesle.

"Hayır hayır şaka yaptım cidden! Şaka şaka!"dedi. Kahkaha attım seslice.

"Bende şaka yaptım ki PUHAHAHAHAHA-" diye gülerken içeriye Hyunjin girdi.

"G-günaydın Hyunjin-ah!"dedim ve yanına gidip kollarımı boynuna sardım. Ellerini belime koydu ve konuştu.

"Günaydın bebeğim de ne bu ses gürültü?" Dedi. Dudaklarımı büzdüm ve konuştum.

"Benim gülüşüm gürültü mü?.."dedim. Kafasını hızlıca iki yana salladı ve yüzüme eğilerek dudağıma ve burnuma öpücük kondurdu.

"Hayır tabiki de güzelim. Senin gülüşün hayatımda duyduğum en güzel ses."dedi. Gülümsedim ve yanağına sulu bir öpücük kondurdum.

"Bizde varız be! Gidin aşkınızı başka bir yerde yaşayın."dedi Jisung. Nayeon ise kafasını yana yatırmış bizi izliyordu gülümseyerek. Nayeon gözlerini kırpıştırarak kendisine geldi.

"Kahvaltı saati gelmiş aşağıya inelim biz Ji."dedi ve Jisung'u çekiştirerek odadan çıktı. Ben hâlâ kapıya bakarken Hyunjin boynunda olan ellerimi tuttu ve öpücükler bırakmaya başladı. Güldüm bu haline. Her hareketinden anlatıyordu beni ne kadar sevdiğini.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 28, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Alfa's OmegaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin