Jurnalul lui Andrew:
""Din cauza distanței inexplicabile dintre cele 2 bucăți de cur ale mele, când mâncam, mă și căcam imediat după și nu aveam timp să diger mâncarea. Mama nu îmi dădea de mâncare și trebuia să fur din mâncarea lui Vasile (câinele). De aceea, ca să nu mai trebuiască să împart mâncarea cu câinele meu, îl puneam să-mi dea limbi după ce îi mâncam toată mâncarea și din mine ieșea mâncare gata dată prin mașina de tocat; câinele meu nu mai avea dinți și îl ajutăm eu să mănânce. Când câinele m-a văzut pentru prima dată, m-a mușcat de fund și i-au căzut toți dinții. Din întâmplare, Obama era prin trecere și m-a văzut dându-i de mâncare câinelui și a venit mai aproape.
Și-a scăpat peruca în fundul meu foarte adâncos și ca s-o scoată trebuiau să mă opereze anal, aceasta lipindu-se de intestinul subțire, dar nu am mai avut bani așa că Obama și-a băgat capul cu totul în anusul meu și a ieșit cu tot cu peruca lui umedă. Îi simțeam chelia netedă în mine și asta m-a făcut să gem. Când și-a pus-o înapoi în cap părea că nu s-a spălat de 10 ani pe cap, așa că m-am oferit să i-o spăl, însă peruca a năpârlit în mașina de spălat și au rămas doar câteva fire în ea. Obama a vrut să mă bage în închisoare, dat fiind faptul că mi-am dat drumu în urechea lui, dar era uimit de cât de mare si adâncă este găurica mea.
Mi-a făcut o ofertă cu un rol într-un film porno cu gay. Am acceptat. Am acceptat, deoarece eram lefter la comandă...Îmi tot băgau sticle și vibratoare gigantice în cur până am ajuns la spital cu o distanță foarte mare între buci. Nu pot continua să mă mai mint în halul ăsta....undeva adânc în mine este ceva care mă împiedică să merg mai departe....Nu pot nici din pat să mă ridic fără scaun de rotile...încă aveam cioburi din borcane în cur:(✨Alerg printre nuci, cu fantome între buci✨
Am încetat să vorbesc când aveam șase ani. Nu am mai vrut să am de-a face cu lumea exterioară. Părinții mei au încercat toate trucurile posibile. Doctorul a spus "Andi, Andi, mă auzi? Poți să deschizi ochii? Poți să scoți limba? "Doctorul m-a violat și mi-a plăcut așa de mult încât a ieșit un jet foarte mare din mine din cauza fundului extrem de lărgit de la damigene și l-am stropit în ochi; era atât de fierbinte și groas încat nu-i mai ieșea din ochi și a orbit. Mi-a luat două săptămâni să îmi revin după această pierdere- era singurul doctor care a vrut să mă ajute.
Mi-am dat demisia lui Obama care era regizor și se mas*urba în timpul filmărilor; apoi i-am făcut plângere și am devenit eu directorul filmelor...
Am vrut să mă schimb, dar se părea că persoana normală care îmi doream să devin nu își avea locul pe această planetă. M-am născut cu un anus foarte larg și umed și la școala primeam bully de la colegii mai mari. Ca să pot adormi luam in fiecare seara o jumătate de xanax. În orice pauză mă trăgeau de chiloți până intrau adânc în anus și imi băgau un vibrator foarte lung și gros și îl lipeau cu scoci și super glue ca să nu mai cadă.M-am chinuit foarte mult în ore să îl fac să iasa, până într-o oră de sport în sala de antrenament, m-a observat profesorul de sport și ne-am dus în biroul lui spunându-mi că aude un sunet foarte ciudat din pantalonii mei. Tipul se comporta ciudat în ultima vreme; I-am spus ce s-a întâmplat și a încercat să mă ajute, băgându-și mâna cu doar 4 degete adânc și când în sfârșit a ieșit, pe banda de scoci atârnau flocii mei mari și din anus curgea sperma colegilor mei care a stat acolo timp de o săptămână de când mi-au băgat vibratorul și nu mai ieșea....
Atunci, ca niciodată m-am căcat cu cea mai mare presiune...sângeram încontinuu....am murit pe biroul profesorului de sport. Vă scriu asta din rai, fraților!!!! Dumnealui îi cam necrofil din fire și m-a luat acasă la el fără să fie observat de ceilalți profesori și elevi. În fiecare seara mă folosea în locul pernei îngăurite și plină de spermă pe care a înlocuit-o cu mine.
Eram mort în stadiul de 'Rigor mortis' și mă puteam vedea din cer cum eram +#@((1 de către profesorul meu în timp ce se uita la porno din anii 70'....Vedeam asta în fiecare seară până când corpul meu a început să intre în putrefactie și corpul mi-a fost îngropat în grădina din spate a profesorului. LIFE IS BURYING ME AGAIN....camera profului începea să miroasă a spermă foarte puternic. Nu se putea abținea nici măcar o noapte...cadavrul meu îl făcea să ejaculeze foarte mult, ajungând pâna la tavan....anusul îmi avea mărimea unei damigene în momentul cand profu s-a satisfăcut ultima dată cu cadavrul meu.....îl auzeam șoptindu-mi la ureche că anusul meu este la fel de umed ca o păsărică...
Penisul lui gros mi-a lărgit anusul și mai mult și ajunsesem în situația în care mi se vedea stomacul dincolo de intestinul subțire și gros care se descompuneau rapid....Anusul mi se lărgea constant la fiecare contact și nu își mai revenea la mărimea normală...iar oricâte cusături aș fi avut, bucile tot mi se desprindeau...eram supraexcitat în fiecare moment al existenței, mai ales la înmormântarea bunicului.
Apropo, am fost dezvirginat la 8 ani de avocatul familiei....Fiind violat la fiecare stradă și simțindu-mi pantalonii băgați adânc în cur, m-am gândit că poate dacă fac o operație de schimbare de sex o să fiu fu**t în oizdă și nu în cur...poate așa ar avea timp să mi se micșoreze găurica...Adică pe bune....când mă cac, vecinii cred ca am adus burghiu în apartament...Se spune că niciodată nu-i prea târziu să schimbi ceva la tine, dar pentru mine a fost prea târziu :D""
CITEȘTI
SCAME ÎN IZMENE
Humor( 𝖕𝖔𝖛𝖊𝖘𝖙𝖊𝖆 𝖈𝖆𝖗𝖊 𝖉𝖎𝖘𝖙𝖗𝖚𝖌𝖊 𝖈𝖔𝖕𝖎𝖑ă𝖗𝖎𝖎 ) De ce se numește așa povestea? Scamele se aprind repede și fac foc. Era opărit. My second story. CONȚINE PASAJE DESCRIPTIVE ȘI NARATIVE CU LIMBAJ EXPLICIT‼️