Selamm, fici taekookficwp sayfasına söylediğimden beri birkaç saatte okuma arttı ve cidden çok şaşırdım aşırı bir şekilde de mutlu oldum kdlwkdlw şimdiden çok teşekkür ederiim umarım bu bölümü beğenirsiniz <3
...
Birkaç saatin geçmesiyle gözlerimi aralamıştım. Uykuya daldığımdan çok farklı bir pozisyonda olduğum için dönüp Jeongguk'a sarılmak istedim ama yanımdaki boşlukla üzülmemi engelleyemedim.
Baş ucundaki saate göre saat daha 22:41'di. Başımı geri çevirmemle onu balkonda sigara içerken görmüştüm. Üstüne bir şey almamıştı ve tekli koltuğun üstünde gördüğüm hırkayı alıp balkona çıktım.
Hırkayı yavaşça sırtına bırakmamla irkilip bana döndü, beni gördüğünde bakışları yumuşadı ve gülümsedi. Hırkayı alıp üstüme giyinmemi sağladı.
"Uyanıp seni göremeyince üzüldüm. Hem soğuk değil mi, üşümüyor musun böyle?"
"Uyanacağını düşünmemiştim. Sen üşüme yeter ben soğuğa alışığım."
Hayır taehyung utanıp kızaramazsın hayır. Ağzındaki daha yeni yakıldığı belli olan sigarayı çekip kendim içmeye başladım. Gülümseyip kendine yenisini yaktı.
Bir süre sessizce sigara içtikten sonra içeriye girip aşağı indik. Sanırım acıkmıştı ve bana dönüp elindeki ramenleri işaret etmişti. Hevesle başımı salladığımda gülerek önüne döndü ve ramen için su koydu.
Mutfağın girişine yaslanmış onu izliyordum. Bana doğru adımladı ve elini elime değdirdi. Parmakları elimden koluma oradan omzuma ve boynuma en son da yanağımdan geçerek saçlarımda durdu.
Hareketleri o kadar nazik ve hafifti ki gerçekliğini sorgulattı bana. Parmakları yavaşça bulunduğu yerde dolaşırken istemsizce gözlerimi kapattım.
Çok sıcak hissettiriyor.
"Çok güzelsin."
Beklemediğim iltifatla gözlerine bakmış ve şaşkınlıkla ağzımı aralamıştım. Gözleri bir süre benimkilere değmek yerine yüzümde ve saçlarımda dolaştı. Bana baktığında gözünde saniyelik farklı bir bakış gördüm ama hemen kayboldu.
"Biliyorum çok hızlı ilerledik ama aramızdaki çekimi görmezden gelemeyiz, değil mi? Daha dün tanışmamıza rağmen kendimi sana oldukça yakın hissettim, birbirimizi tanımaya devam edersek kalan diğer şeylere de daha emin adımlarla gidebiliriz diye düşünüyorum."
Gerçekten haklıydı. Diğer şeyler dediği birlikte oluşumuz muydu?
"Ben de senin gibi düşünüyorum, akışına bırakmamız en iyisi."
Memnuniyetle gülümseyip arkasına döndü. Suyun kaynadığını farkettiğinde ramenleri suya attı ve farklı bir kapta sosu hazırlamay başladı.
Üstünde bir şey olmadan yemek yapışı beni gereğinden fazla azdırıyor sanırım. Ama gerçekten bu görüntüye kim yükselmez ki?
İşi bitene kadar onu izledim, masada yine karşı karşıya oturduktan sonra bu sefer konuşmadan yemeğimizi yedik. Yardım etmeme izin vermemiş bulaşıkları kendisi kaldırmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
stars never fade ☆ taekook
Fanfic"Jeongguk, bana çizdiğin yıldızlar hiç sönmez değil mi? " "Asla sönmezler çiçeğim sen hiç korkma."