Junghwanလည်းအလုပ်ကိုရောက်directorကတော့ဒီတစ်ခါတော်တော်စိတ်ဆိုးနေတဲ့ပုံ အရင်တုံးကsojunghwanကိုသူငယ်ချင်းပေါင်းပေါင်းတယ်ဆိုပေမဲ့ အခုတော့စိတ်ဆိုးနေတာအမှန်ပဲ sojunghwanငါမင်းကြောင့်အလုပ်ပြုတ်တော့မှာပဲ မင်းနဲ့ရိုက်မဲ့ဇာတ်လမ်းတိုတစ်ပုဒ်ရှိတယ် အဲ့ဒီငါ့တို့ငှားထားတဲ့ မင်းသမီးကမင်းကိုမစောင့်နိုင်တော့ဘူးဆိုတာပဲ"အခုမရှိတော့ဘူး သူ့မှာလည်းအရေးကြီးကိစ္စရှိတယ်ထင်တယ်"မင်းအချိန်မှီမှရောက်မလာတာ"ငါတကယ်စိတ်ဆိုးတယ်မင်းကို" အခုတော့CEOဆူတာခံရတော့မယ်"ငါ့အမှားပါမင်းကိုမင်းသားနေရကငှားခဲ့လို့"
Junghwan"ဟာ"ဗျာကျွန်တော်လည်းပြောဖြစ်ရစေ"ကျွန်တော်လည်း အိမ်မှားပြဿနာတွေရှိတယ်ဗျာ"ကျွန်တော်အဲ့ဒီကိစ္စရှင်းနေရတာနဲ့ဒီကိုအချိန်မှီမရောက်နိုင်တာပါ"တဖြစ်လူငှားရိုက်လို့မရဘူးလား"director"ရာ့"sojunghwanမင်းပြောမှငါကသိမလား လူရှာရတာခက်တယ်ကွ"junghwan"မရိုက်နဲ့တော့ဗျာ ကျွန်တော်ပြန်တော့မယ်"director "အဲ့လိုတော့မလုပ်နဲ့လေဟဲဟဲCEOဆူတဲ့ဒဏ်ကိုမခံနိုင်ဘူး"
အဲ့ဒါဆိုရင်ကျွန်တော်ဝင်ရိုက်ပေးမယ်ဗျာ"
Junghwanနဲ့directorတစ်ပြိုင်တည်းလှည့်ကြည့်လိုက်တော့ မယုံနိုင်"junghwanခမျာမျက်လုံးပြူးထွက်မတတ်အံ့ဩနေရှာတာ"doyoungဖြစ်နေလို့လေ"
Director ကဆိုးဂျောင်ဟွမ်ကိုတောင်မေ့သွားပြီး ဒိုယောင်းနားကိုတာပြေးသွားလေသည်"အိုးမင်းသားလေးဖြစ်တော့မယ့်ကောင်လေးမင်းတကယ်ရိုက်ပေးမှာလား"sojunghwan"ရာ့"director ကြီးဒါမင်းသမီးနဲ့မင်းသားရိုက်ရမဲ့ဇာတ်လမ်းမဟုတ်ဘူးလားဗျ"director"မဟုတ်တော့ဘူး"ဒီဇာတ်လမ်းကရိုက်ရရင်ပြီးပြီ boy loveလုပ်လိုက်တော့မယ်"
Doyoungကတစ်ချက်ပြုံးလိုက်ပြီးsojunghwanကိုတစ်ချက်ပြုံးပြလိုက်ပြီးလျှာလေးတောင်ထုတ်ပြလိုက်သေးတယ်"
Junghwanကတော့doyoungကိုမရိုသေတော့ဘူးဘာလို့လဲဆိုတော့သူ့ထက်ငယ်သွားပြီးလေ"ပြောရမယ်ဆိုဘေဘီလေးပေါ့"(စိတ်ထဲမှာ)တွေ့မယ်တွေ့မယ်)
Junghwanနဲ့doyoungကိုdirectorကြီးကရိုက်ရမယ့်ဇာတ်လမ်းကိုပြောနေတဲ့အချိန်junghwanကdoyoungရဲ့တင်ပါးကိုသူ့လက်နဲ့ရိုက်ချလိုက်တယ်"doyoung"ဟ"director"ဘာဖြစ်လို့လဲမင်းသားလေး"doyoungကဘာမှမဟုတ်ပါဘူးခြင်ကိုက်သွားလို့ပါ"director"ဒါဆိုဇာတ်လမ်းဆက်ပြောမယ်နော်"
YOU ARE READING
အမှောင်လောကရဲ့အချစ်သက်သေ
FanfictionDoyoung:ကိုယ့်ကိုကိုဘယ်သူလဲတောင်မသိခဲ့တဲ့အချိန်မှာကျွန်တာ်အဲ့ကောင်လေးအနောက်ကိုထောက်လျှောက်လိုက်ခဲ့တယ်ဒါမဲ့သူ ကကျွန်တော်ဘဝအသစ်ရောက်အောင်ကူညီပေးခဲ့တယ်ဗျာ junghwan:ကျွန်တော်နာမည်ကြီးသရုပ်ဆောင်ဖြစ်ဖို့အတွက်ကြိုးစားနေချိန်မှာဘယ်သူကမှမသိတဲ့၀ိညာဉ်တစ်ေကာင်...