Bölüm 3:Duygular ve hisler

0 0 0
                                    

Hepinize iyi günler dilerim canlarım.Insallah gününüz,haftanız istediğiniz gibi geçiyor ve mutlusunuzdur.

Umarim tatlı gülücük,yüzünüzden hiç eksik olmaz♡

İyi okumalar..
                                     ♧♧♧
Alaz:Günaydın!Okula geliyorsun değil mi?(07:42)

Alazın attığı mesajı daha yeni görüyordum.Bir de cevapsiz bir arama vardı,alazdandı.Numarayı caldirdigimda ilk çalışta açtı ilk çalışta açması ayrı şen şakrak bir ses kulak zarimi patlatacak derecede şiddetli olması beni şaşkına uğratmıştı.

Sabah sabah neyin enerjisiydi bu böyle?

"Günaydınnnn aylizzz"

"Ah,selam Günaydın.Üzgünüm mesajını daha yeni gördüm,kusura bakma tekrardan"

Onun neşeli ve enerjik sesine karşı benim,bezginlik içeren sesimin farkını kavradigimda çok zıt kişiliklere sahip olduğumuzu o an anlamıştım.

"Yok be ne özür diliyorsun tabikide sorun degil hadi."

Dememe bir şey bırakmadan telefon yüzüme kapandığında boş boş telefonun ekranına baktım bir süre sonra ise telefonu cebime sıkıştırdım,okula gelmiştim.

Sınıfta girdiğimde herkesin gruplara ayrıldığını ve sohbet ettiklerini gördüm.Gozlerim alazla buluştuğumda gülümsedi ve sıranın üstünden atlayarak yanıma geldi.Kollarini iki yana açtı

"Günaydın tekrardan!"

"Günaydın"

Ona küçük bir tebessüm ettim ve sırama yöneldim o ise peşimden geliyordu.Sirama yerleştim ve çantamdan kitaplarımı sıraya koydum.

"Zil birazdan çalacak of ilk dersimiz edebiyat ya hiç çekilmez değil mi?"

Kahkahası tüm sınıfı doldurduğunda,ona bir göz gezdirmek istedim ona tebessum ile karşılık verdim.

                                        ♧♧♧
Öğle arasına girdiğimiz zaman derin bir meses aldım açıkmıştım.Ayaga kalkacaksın berkant ve Mustafa yanımıza geldiler

"Alaz kanka birlikte kantine gidiyoruz gelecek misin..iz ?"

Sonlara doğru bana bir bakış attığında berkant eliyle kapıyı işaret etti.Bir kaç kişi selam verdi,kafamı önüme egdim ve ellerimle oynamaya başladım.Alaz neşeli sesiyle onayladiginda omzumu dürttü

"Ayliz gel gidelim açsındır.Pek yemek yediğini görmedim."

İlk tereddüt ettiğimde berkant sıcak bir şekilde tebessüm edince.Ayağa kalktım,hep birlikte hareketlendiğimizde gitmek istemediğimi fark ettim çünkü biraz garip hissetmiştim.Mustafa,alazin omzuna kolunu attığında yüksek sesle konuşmaya başladılar berkant gülerek onları uyarmıştı.

Önceden tanışıp tanışmadıklarını merak etmiştim.Alaz,okula geleli hemen hemen 1 buçuk 2 ay oluyordu,ayrıldığı okul çok iyi,bilindik bir okul olduğu söyleniyordu ve alaz ile ilgili bir kaç dedikodu çıkmıştı bile saçma sapan şeylerdi ama sanırsam alaz bu söylenenleri umursamıyordu.Dalgın dalgın yürürken birisinin omzuna carpmamla düşüncelerinden siyrilmistim.Carptigim kişiye baktığımda bunun can olduğunu görmüştüm,buglem ise yanindaydi diğer kişilerin isimlerini ise hatırlamıyordum.

Can,Kucumseyici bir ifade ile bana baktı ve elini sallayarak

"Pardon,görmemişim seni."

Omzumu tuttum ve sadece kafamı sallamakla yetindim.Buğlem ile göz göze geldiğimizde içimi bir ürperti kapladı ama korku değildi.Hani çok sevdiğiniz bir insan ile aranız bozulduğunda,o ilk göz göze geliş olur ya öyle bir şey işte.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 05, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SuskunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin