" 8 yaşındaysanız ve aşıksanız hayat gerçekten çok güzel"
Ah be Cedric , 24 yaşındayım ve hâla şu duyguyu tadamadım. Helal olsun.
Bilgisayardan her gece rutinim olan Cedric'i açmış yorganı kafama kadar getirmiş yorgana sarılır vaziyette Cedric izliyordum
Yanımda boş noodle kasesi ve bitmiş çikolatalı süt kutusu ile aşık aşık ekrana bakıyordum.
Midesiz olmamı sorgulamayın . Tşklr.
Aşık değildim tabiki ama Cedric'in güzel sevgisini izlerken ekrana öyle bakmamak elimde değildi yani.
Evet 24 yaşındayım fakat , bu çizgi dizi izleyebileceğim gerçeğini değiştirmez.
Büyük bir iç çekerek kirli kase ve çöplerimi kaldırmak adına yorgana sarılı sıcak vücudumu yorgandan ayırdım ve ayılı panduflarımı ayağıma geçirerek yataktan doğruldum.
İlk önce youtube' dan çıkarak saate baktım. Saat 01.33 idi . Benim için normal bir saatti.
Bilgisayarımı kapatıp ders masamın üzerine bıraktım ardından da yatağın üzerindeki fazlalıkları alarak odamdan çıktım.
Çöplerimi atarak kaseyi makinaya kaldırdım ve ev arkadaşım Buse'nin odasına yol aldım.
"Aşkım lütfen uyumamış ol ya "
Diye sitem ederek odasına adeta daldım. Normalde buna çoğu kişi sinir olur fakat geceleri odalarımıza serbest bir şekilde girmekte özgürüz. Bu kural eve geçtiğimizden beri aynı. Fakat gündüzleri girme yasağımız dışı bir problem yok.
Bizim kafa yapısı baya bi farklı aldırış etmeyin.
"Yok yok uyumadım gel "
"Uykum yine gelmiyor benim ya "
"10 bölüm art arda Cedric izlersen olacağı bu. "
"Cedric benim hayatımın aşkı biliyorsun ki bebeğim. Vazgeçemem senden sevdim çocuk yaşımda misali "
Bu dediğim ikimizi de güldürmüştü
"Alemsin ya , yarın dersin ne zaman? "
"Sabah 2 dersim vardı normalde iptal edilmiş öğleden sonraya alınmış . Öküz gibi uyuyacağım yani anlayacağın. Senin ? "
"Uyuma planlarını iptal edersen iyi edersin canım çünkü sabah kahvaltı planı yapmışlar bizimkiler tek gitmek istemiyorum beni yalnız bırakma lütfen "
" Kim, kim? "
" Var biraz ama sayayım. Asya ve Asaf ikizler var ya onlar. Sedef,Kevser,Feza,Ali, Sefa birisi daha gelicekmiş adını hatırlamıyorum hepsini tanıyorsun zaten sen ben birde. Bu kadarcıık."
"E çüş."
"Aaaa yakışıyor mu hiiç "
Kelimlerin sonlarını uzatarak tatlı olduğunu düşündüğü bakışlarla bana bakarak ikna edebileceğini sanıyordu ve doğru düşünüyordu ikna olmuştum.
Sosyal bir insandım. Yeni insanlar yeni yerler yeni bilgiler edinmeyi severdim fakat çok da samimi olamazdım kimseyle.
Amaç vakit geçirmek olsundu.
Kampüslerimiz yan yana olduğu için Buse ile, çoğu arkadaşını tanıyordum hâliyle. Zaten ortak arkadaşlarımızdı hepsi. Ya ben önce tanışıyordum ya o bir şekilde. Bu döngü hiç değişmiyordu.
"Neyse ya tamam gelirim kaçta ki ?"
"Bir dakika bakayım yazmıştı Feza. "
Yarım saniye kadar elindeki telefonda bir yerlere girdi ve sonra da bana dönerek ;
"10.20 demişler biraz erken gelin yazmışlar ama nedenini bilmiyorum "
"Tamam o zaman 9'a kadar uyuyacağım "
" Hazırlanman,şalını yapman 2 saat zaten 8 diyelim biz ona "
"Off tamam ya yatmaya gidiyorum o zaman ben. Sabah namazına bugün sen kaldırıyorsun "
Herşeyi sırasıyla yapmak 🤝🏻 biz
"Tamaam iyi geceler kardeşim "
İkimiz de temas sevmezdik. O yüzden havadan öpücüğümü atarak odama gitmek için ayaklandım.
Odama vardığımda yatağımın yanındaki prizde takılı olan led ışığın fişini çektim panduflarımı adeta fırlattım . Yorganımla ve yatağımla olan aşkıma devam etmek için kendimi uykunun masum kollarına bıraktım.
Yarın beni nelerin beklediğini bilmeden....
Yeni kurguma hoş geldiniz
Satır arası yorumlarınızı ve oylarınızı bekliyorum.
Allah'a emanet olun<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cedric | Yarı Texting
HumorBilinmeyen numara:Biliyor musun İpar Bilinmeyen numara: Sana daha önce söylemediğim bir şey var Bilinmeyen numara: Çok güzel bir gülümsemen var :)