İlk Gün

1K 54 17
                                    

Bugün burda ilk günüm. Bir tarafım burayı çok yabancılasa da diğer tarafım hep burdaymışım gibi hissediyor.

Sabah kahvaltıya Tom ile beraber oturduk. Koskoca Lord Voldemort'un zamanında onun yanında yemek yiyordum. Aslında bu zaman sadece Tom'un değil, benim de zamanımdı.

Beni o zamana kim göndermişti bulmak istiyordum.

Hataya gelirsek, Tom'un en büyük ve tek hatası Dumbledore'un yaşaması, onu öldürmemesiydi. Düzeltmemiz gereken haya buydu. Dumbledore ölmeliydi.

Gelecekte Harry'de olmadığı için başka bir engel kalmıyordu.

"İlk ders ne?"

"Bitki bilimleri, Hufflepuff ile."

Tom'dan dersi öğrendim ve ona göre hazırlıklarımı yaptım.

Derste Tom'un en kötü olduğu dersin bu ders olduğunu anladım.

"İlk tohumu ucundan birazdan kesip öyle gömüceksin."

İlk başta bana yan gözle (side eye) baktı. Ama daha sonra dediğimi yaptı.

Benim de her ne kadar en sevmediğim ders olsa da başarılıydım.

Dersten sonra Dumbledore meselesini sordum. Nasıl yapacağımızı.

"Nasıl olucak?"

"Okul bittikten sonra bunak okulda 1 hafta daha kalıyor."

"Yani okulun bitimini beklicez."

"Evet. Ama henüz emin değilim."

"Beni kimin geleceğe götürdüğünü biliyormusun?"

"Dumbledore."

"Ne, Dumbledore'mi?"

"Evet."

"Peki neden?"

"Sebebini bilmiyorum."

"Tamam"

Şok olmuştum. Sebebini ne olursa olsun öğrenmeliydim. Zihnine girsem beni farkederdi çünkü zeki bir büyücü.

Aklıma birşey gelmişti.

Saat gece 3 dü. Kalktım ve Dumbledore nin odasına gittim. Ne de olsa hâlâ uyanık olurdu.

Şifreyi söyledikten sonra kapıyı çaldım.

"Gel! Elena, bu saatte ne işin var burda? Yatağında olman gerekmiyor mu?"

"Evet efendim ama bir rüya gördüm ve size danışmak istedim."

"Rüya mı? Anlat bakalım."

"Efendim bir bebek vardı, sanırım bu bebek bendim. Ve siz vardınız, beni başka bir zamana götürüyordunuz."

"Anlaşılan garip bir rüya görmüşsün Elena. Hadi bakalım doğru yatağa, bu saatte koridorlarda gezmek yasak biliyorsun ki."

"Evet, sağolun efendim"

"İyi geceler Elena!"

"İyi geceler efendim"

Konuşurken aklıma birşey gelmişti.

Eğer Dumbledore beni geleceğe götürdüyse beni burda gördüğünde hiçbir şey yokmuş gibi davranamazdı.

Bunak hiçbir şey söylememişti. İlk yüzü ciddi gibi oldu ama sonra tekrar neşeli haline geri döndü. Bunak iste.

Gerçi şuan ki haline bunak denirse. Gelecekte ki hali mega bunak.

Yatağıma geçtim ve nasıl Dumbledore nin beni bu zamanda görüp de tepki vermemesini düşündüm ve öylece uyudum.

Selamunaleykum napiyonuz nasil gidiyo hegggegg

Diğer bolumler icin fikirleriniz varsa eger mesaj atabilirsiniz 🤭🥴

⭒✵𝐒İ𝐘𝐀𝐇 𝐃𝐄𝐅𝐓𝐄𝐑✵⭒ '𝐓𝐦𝐫 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin