Beyaz tahtada kendi isminin altında yazan 54 sayısını silerek 56'ya çıkartarak toplantı odasında en önde oturan sarı saçlı adama göz kırparak arkasına geçti.
"Benimle randevuya hazır ol bebeğim." Jimin gözlerini kendi adı altında yazan 52 sayısını ve yandaki 56 sayısından ayırarak ona dönüp sinirini belli etmeden güldü.
"Çabuk sevinme, bir bakarsın arabanın anahtarlarını veriyor olursun." Onların atışmasını köşede izleyen Yüzbaşı Kim kafası karışmış bir şekilde asistanı Jin'e bakarken Jin yeni gelen adama döndü çabukça.
"Jungkook ve Jimin bir iddiaya girdiler. Bu ayın sonuna kadar eğer Jungkook daha fazla dava çözerse Jimin onunla bir randevuya çıkacak. Jungkook'a göre o randevu da seksle bitecek." Yüzbaşı 'devam et' dercesine tek kaşını kaldırırken Jin konuşmaya tekrardan başladı.
"Eğer Jimin kazanırsa da Jungkook ilk maaşıyla aldığı külüstür arabayı Jimin'e verecek Jimin de o arabayı parçalatacak." Yüz ifadesinden ne düşündüğü belli olmayan komiser toplantı odasına girerken Yoongi masanın üstündeki ayaklarını indirmiş Taehyung'sa Jungkook'la konuşmasını kesmiş yeni komiseri izliyorlardı.
"Komiser Kim Namjoon, yeni komiserinizim." Jimin dalgalı saçlarının bukleleriyle oynayan Jungkook'un elini indirirken yeni komisere parlak gözlerle bakıyordu.
"Konuşma yapın yüzbaşım." heyecanlı bir şekilde söylerken Jungkook ona göz devirmişti.
"Konuşmam buydu, işinizin başına." ifadesiz bir şekilde ve oldukça disiplinli duran komiser Jungkook'un havasını bozarken çıktığı an masaya oturarak kaşlarını çattı.
"Eski komiser çok iyiydi bu neden geldiyse." Sarı saçlı olan kollarını bağlayarak ona baktı.
"Eski komiser her istediğini yapmana izin veriyordu Jungkook." Jungkook ve Taehyung gülerken Yoongi de ayaklarını tekrardan masaya çıkarmış konuşmaya katılmıştı.
"Ben beğendim, sert bir duruşu var."
"Sizce de komiser de bir gay havası yok muydu?"Jin'in konuyu değiştirmesiyle konu başka yere kayarken Çavuş Hoseok ve Komiser odada konuşuyorlardı.
"Bana dedektiflerinden bahset Hoseok."
"Pekala efendim, Taehyung. Oldukça çalışkan ve her işinde mükkemmelliğe tutkulu biridir. Oldukça iyilerdendir." Namjoon'un gözleri Jungkook ile el sıkışan Taehyung'a giderken Hoseok devam etti.
"Yoongi, oldukça sert ve dobradır. Sorgu odasına girdiği an suçlular dizleri titreye titreye çıktıklarını görüyoruz." Namjoon kafasını sallarken gözleri Jimin'e gitti.
Sarı saçları hafif buklelenmiş kalçasını masaya dayamış yeşil gözleri birkaç santim uzağında ayakta durup ona bir şeyler söyleyen Jungkooktaydı.
"Jimin, en iyilerimden 8 tane erkek kardeşi olduğundan her zaman kendini kanıtlama çabasındadır ve bu işi gerçekten iyi yapıyor." Namjoon Jimin'i gördüğü an yıllar önce sahip olduğu azimi onda sezmişti.
Gözleri onunla uğraşan onun aksine oldukça gevşek mizaçlı siyah saçlı adama çevirdi. Hoseok bununla devam etti.
"Ve son olarak Jungkook, en iyi dedektifim. Bulmaca çözmeyi, bu işi o kadar seviyor ki çözemediği tek bulmacaysa nasıl çocukluktan çıkacağı." Namjoon kaşlarını kaldırarak kendisinden kısa çavuşa döndü.
"Çok doğru açıkladın çavuş."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
B-99
Action99 numaralı polis karakoluna yeni atanan baş Yüzbaşı Kim Namjoon, tasasız dedektif Jeon Jungkook ve iş arkadaşları için işleri zorlaştıracaktır. Senelerdir beraber çalıştığı ve çoğu zaman flörtöz bir şekilde şakalaştığı dedektif Park Jimin ile ise b...