0532- Sen şu 1.60 tan birkaç santim eksik olan, gözlüklü kız değil misin??0532- O olduğunu biliyorum. Evet evet ta kendisisin doğru numara. Aynen öyle.
0532-Selam canım eğer başın müsaitse belası olayım diyorum?
0532-Profilde de ne kadar güzel çıkmışsın öyle.
Telefonuma bende kayıtlı olmayan bir bilinmeyen numaradan gelen mesajlarla ne olduğunu anlayamamıştım. Mesajları ancak okuldan geldiğimde fark etmiştim. Sağ olsun müdür beyciğimiz telefonlarımızı topladığı için. CANIM MÜDÜRÜM SAL TELEFONUMU! Zaten tüm gün kütüphaneden okula ordan oraya koşturdum. Sinir küpü olduk bugün de.
Siz- Pardon ama siz kimsiniz? Sapık mısınız da profilime bakıyorsunuz?
Siz-Hem ne bu cesaret? Komik misiniz yani?
0532- Aha geldi bizimki
0532- Hoş geldiniz hanfendii biz de sizi bekliyorduk.
Siz- Siz kimsiniz be? Numaramı nereden buldunuz?!
0532- Orasını anlatsam bitmezz o yüzden anlatmıyorum
0532-Her neyse konumuza gelecek olursak başının belası geldi.
Siz- Allah Allah kimmiş benim başımın belası? Ben zaten bela mıknatısıyım şaşırmadım desem siz şaşırır mısınız?
0532- Ama olmuyor ki böyle siz ne yabancı mıyım ben sanki sen deseydin iyiydi
Siz- Evet? Yabancısın ve engelliyorum şu an. İyi günler.
0532- Lan
0532-HAYIR HAYIR DUR
0532-ENGELLEME BİR ŞEY SÖYLEMEM LAZIM DUR
Siz- Ne söyleyeceksin daha sapık mısın nesin sen?
0532-Sapık demeyelim ayıp oluyor ama yani
Siz- Sapık demeyelim de ne diyelim ki başka tabir bulamıyorum. Sapıksınız işte. Engelledim gitsin.
Bu kişiyi engellediniz. Engeli kaldırmak için dokunun.
"Aman be başımda bela yetmez gibi bir de böyle şeylerle mi uğraşacağım arkadaş."
Telefonumun şarjının dolması için şarja taktıktan sonra masama oturup kalemlerimi ve kağıt çıkarttım. Bir süre düşünsem de aklıma çizecek bir şey gelmemişti. İnternette birkaç resim örneğine baktıktan sonra sonunda bir resim seçebilmiştim.
Moda tasarım bölümü okumak istesem de normal resim çizmekten oldukça zor geliyordu bu çizimler. Ama normale bakarsak farklı farklı şeyleri güzel bir şekilde çiziyordum. Çoğu zaman kıyafet çizimlerim içime sinmiyordu. Aklımdan değişik fikirler geçse de sanki yapmak istediğim şeyi kağıda aktaramıyordum. Keşke aklımdaki şeyleri kağıda dökebilecek bir makine olsaydı. Ne kadar güzel olurdu be.
Küçücük bir çizim neredeyse yarım saatimi almıştı. Bu çizim de pek içime sinmemişti yine. Normal çizim yaparken daha mutlu hissediyordum kendimi. Vaz mı geçsem bu sevdadan ne yapsam? Düşünülmesi gereken konular arasında 257. sıraya eklenmiş bulunmakta artık.
"Aanam belimmmm" uzun süre oturmaktan belimi kaybetmiştim. Artık yok gibi bir şeydi. Kalemleri toplayıp masamın üzerindeki kutunun içine koydum. Ardından rahatlamak için kalkıp biraz hareket ettim. Vücudum çatır çutur ettikçe biraz rahatlamıştım ama asıl rahatlama şimdi olacaktı.
"Telefonumun şarjı ne kadar doluysa artık yapacak bir şey yok."
Şarj aletini prizden çekip telefonumla birlikte kendimi yatağa bırakmıştım. Bu his harika bir histi. Rahatlamak çok güzel bir şeydi. Birkaç dakikalınefesğına öylece uzanıp sessizce alarak hem kafamı hem de vücudumu dinlendiriyordum. Birkaç dakika sonra içeriden annemin sesi gelmişti. Yemek yemek için çağırıyordu. Dinlenmem bana şimdilik yeterdi. Telefonumun şarjının daha tamamen dolmadığını görünce telefonu tekrar şarja takıp odamdan mutfağa geçiş yaptım. İnternet kapalı olmasına rağmen çok yavaş doluyordu. Doğum günümde ısrarla bir telefon almaları için ara ara akıllarına sokuyordum. Doğum günüme daha çok vardı ama olsundu. Benim için daha fazla zaman daha fazla akıla sokmadır. O zamana kadar da katlanacağız biraz daha. Bunca zaman katlanmışım az daha katlanarak bir yerim eksilmez.
Sofraya oturmuştuk. Annem yemekleri tabaklara bölüyordu. Yemeği görünce çok mutlu olmuştum çünkü yemekte en sevdiğim yemeklerden biri olan SARMA VARDIĞĞĞ
"Oyy canım anam sen kızının neyi sevdiğini çok iyi biliyorsuuunn. Bayılıyorum sarmalarına yerim senin o güzel sarmaları yapan ellerini."
"Parmaklarımı değil de sarmaları yesen daha iyi olacak. Yoksa kim saracak sana bir daha sarma. Tabi ben sararım siz yersiniz bir kere de dersen bilemem"
"Ama annemin sarmaları kadar güzel olmayacağı için bu iş senden anacım."
Anneme gülümseyerek öpücük atıp tabağıma koyduğu sarmaları yoğurtla birlikte bir güzel hüpletmeye başladım. Biraz hızımı fazla kaçırmışım midem şişti şu an.
"Oyh şiştim bea ellerine sağlık cınım aneem hadi ben kaçar " tabağımı tezgaha götürüp bıraktıktan sonra kendimi yatağa atmak için koşar adımlarla ilerledim. Sonra bombalama bir şekilde kendimi yatağıma bıraktım. Birkaç dakika geçtikten sonra kafama dank etmişti.
"Allah kahretmesin ya telefonu almayı unuttum. Ne diye yatağımın yanında priz yok ki sanki. Şimdi kalkıp da kim alacak telefonu taaa oradan"
Üşengeçlik moduma yine giriş yapmıştım. Yatağın yanındaki masadan kalemi alıp uzanmaya çalıştım ama nafile. Bu kalem ile yataktan kalkmadan nasıl almayı düşünüyorsam artık üşengeçliğin de bu kadarı. Telefonla birkaç dakika bakıştıktan sonra zar zor ayağa kalktım. O kadar üşeniyordum ki yürümeye, ayaklarımı yere neredeyse sürte sürte gidiyordum. Birkaç adım sonra hedefime ulaşmıştım. Bu sefer yol daha kısa sürsün diye telefonu alıp yatağa direkt atladım.
"Oh be ne kadar da zordu öyle"
Telefonu açtığımda ilk önce interneti açmıştım. Biraz video izlemek istiyordu canım. Ne izleyeceğime karar vermek için YouTube de dolaşırken mesajlar gelmeye başlamıştı. Kızlarla olan grubumuzdan bilmem kaç yüz tane mesaj vardı. Gel de şimdi konuya giriş yap da anla. Neyse okuruz kitap gibi belli egzantirik bir şeyler vardır.
YouTube dan çıkıp WhatsApp'a giriş yapmıştım. Yine bilinmeyen bir numaradan mesajlar gelmişti. Umursamadan kızlarla olan 'MÜLTECİ KAMPI' adlı grubumuza girip mesajların başını bulmaya çalıştım. Grubun adı kim komik veya ilgi çekici bir şeyle karşılaşırsa sürekli değişiyordu. Daha sonra hızlıca bir göz gezdirip 10 dakika içinde okumayı bitirmiştim. O sırada üstten hâlâ mesajlar geliyordu birilerinden.
•••
Selam canikolar
Bu yazmaya başladığım ikinci kitap daha ilk kitap bitmese de bu yarı textingi yazmaya karar verdim.İyi okumalar dilerim
Önerilerinizi oy ve yorumlarınızı bekliyoree
ŞİMDİ OKUDUĞUN
1.57,5 |Yarı Texting|
General Fiction0532******- Selam canım. 0532******-Başın müsaitse belası olmaya geldim. Bak beni kaçırırsan çok üzülebilirsin. Siz- Hoşt ordan ne üzülecekmişim? Ben zaten bela mıknatısıyım. Bir de seninle mi uğraşacağım? Siz- Daha fazla bela istemez kalsın. 0532**...