Selamünaleyküm bacılar
Çok heyecanlıyım bu yüzden hemen başlıyorummm ve bunu atıp okula kaçıyorum✌🏻
__________/\_________/\___________Jisung Pov
Evet o Lee Know'du.. Onu ilkokuldan beri seviyordum ama lisede ondan vazgeçmiştim çünkü başka biri ile çıkıyordu.. Bir kız ile. Ben de o an gay olmadığını anladım.. O an bütün duygularım değişti ona karşı. Onu sadece bir arkadaş olarak görmeye başladım. Ama artık ben ona değil, o bana aşıktı. Bilmiyorum, ona karşı bir şey hisseder miydim.. Ama hissetmekten korkuyordum, bunu biliyordum..
-Ne oldu dondun kaldın?
Düşüncelere dalmisken Minho bir konuşmaya başladığını fark ettim.
-Hiç, seni hatırlamaya çalışıyordum. Aynı okula gitmişiz de
-Aa gerçekten mi? Benim sınıfım hep B şubesindeydi. Ya seninki?
-Ben A şubesindeydim
-Adın neydi?
-Han Jisung, ama bana genellikle Quakka derlerdiMinho Pov
-Ne?
Quakka mi? Onu tanıyordum. O beni bir ara seviyordu fakat ben başka birisi ile çıkmıştım. Lise de resmen glow up geçirmişti çocuk. O an ona aşık olduğumu anlamıştım. Şimdi ise onu takıntı haline getirmiştim..
-Ne oldu? Tanıdın mı?
-Evet tanıdım
Ben bunu dedikten sonra Jisung önüne döndü. Güneş batıyordu..
-Ah benim gitmem lazım. Annem beni merak etmiştir!
İkimizde bu dediğine güldük. Sonra benim arabama doğru yürüdük ve onu eve götürdüm. Ben de eve gittim.Jisung Pov
Eve geldiğimde kapıyı çaldım. Kapıyı küçük kız kardeşim Jennie açtı.
-Hoskeldin api!
Onu görünce kendime geldim ve onu kucağıma aldım
-Hoşbuldum! Annem ve Babam nerde?
-Anem ve Bapam maykete gitti. Kapanya varmış kaliba
Ay yerim ben bunu doğru konuşamıyor bile💋 (5 yaşında)
-Seni yalnız mi bıraktılar?
-Hayıy evde kedy Tuman vay
-Hmm.. Tamam her neyse, gel içeri gidelim. Sana biraz süt ve kurabiye çıkarayım. Annem eve gelince de uyu. Tamam mı?
-Tamam, yaşasın!
Ona güldüm ve içeri girdim. Sonra Jennie'yi salona götürdüm ve çizgi film açtım. O izlerken bende ona kurabiye çıkarmaya gittim. Evde süt yoktu. Galiba annemler bu yüzden markete gitmişti. Hala aklımda Minho vardı. Ah onu aklımdan çıkaramıyordum..
Ay yeter! Onu aklımdan çıkarmam lazımdı. Jennie'nin kurabiyesini hazırladım ve yanına gittim.
-Buyurun hanımefendii
-Teseykküyyey!
Jennie'nin yanağını sıktım. O sırada kapi çaldı. Gelenler annem ve babam olmalıydı. Kapıya doğru yürüdüm ve kapıyı açtım..
.
.
.
_________________________________Okulda Annemle veli toplantısına geldim okuldan yazıyorum şu anda✌🏻 Jisung ve Felix konuşmadılar bir sonraki bölüme kaldı artık
Görüşürüz ve Skz ile kalın😘