'22

39 8 0
                                    


Jisung Pov

Yemekhanede sıraya girdim. Yanımda hemşire duruyordu. Doktorun başımda beklemesini istediği normaldi çünkü başım çok fazla dönüyordu. Sırada beklerken bir anda tuvalete koşmaya başladım. Şükür olsun tuvaletler boştu. Sırada beklerken bir anda midem bulanmaya başlamıştı ve hemen kusmaya gittim. Kustuktan sonra kendimi çok kötü hissediyordum
-Efendim! İyi misiniz? Bu durumda kusmanız pek normal bir durum değil. Siz yemek yeyin ben de doktora söyleyeyim. Kapının önünde sizi bekliyorum
Hiçbir şey demeden başımı salladım. Kendimi aşırı kötü hissediyordum. Sıraya girmeye hiç ugrasmadim ve kantine gittim. Hemşire ise kantin önünde doktor ile konuşuyordu. Ben kantine gidip birkaç şey aldım, belki biraz fazla çikolata aldım. Çikolataları yiyince Kendimi daha iyi hissediyordum. Yemeğimi bitirdikten sonra hemşire yanıma geldi ve kulağıma bir şeyler söyledi
-NE?!
Öyle bir bağırmıştım ki tüm kantine bir anda bana baktı. Haha bu gerçek olamazdı.. Değil mi?
-Benimle gelin lütfen, size testi vereceğim
Korkuyordum, Hayır gerçekten korkuyorum.. Böyle bir şey olması imkansızdır normalde. Dönüp dolaşıp bana mı geldi?!
-Buyrun
Hemşirenin elime verdiği testi aldım. Zorla tuvalete geçtim ve testi yaptım.
.
Testi yapıp dışarı çıktım. Şükürler olsun negatif çıkmıştı. Ay böyle bir şey dönüp dolaşıp beni bulamaz zaten. Öyle bir Dalmışım ki dışarıda hemşirenin olmadığını fark etmedim bile. Hemşire deyince, aklıma Minho geldi. Büyük ihtimalle şu ana kadar uyanmış olması lazım:) Hemen odasına doğru koşmaya başladım. Çok ama çok mutluydum! Hemsireyi umursamadan koşmaya başladım. Oysa.. Karşılaştığım manzara hiçte iyi değildi.. İçeride bir sürü hemşire vardı, kapının başında kırmızı alarm çalıyordu.. Kendimi bir anda çok kötü hissetmeye başlamıştım.. Hemen kapıdan girdim. Hemşirelerin sözlerini dinlemeyip Minho'nun yatağının yanına doğru koştum..

İremden devamkee(yazar)

Jisung yatağın yanında acılar içinde kıvrılıyordu. Doktorlar bir sürü şey diyordu fakat Jisung o kadar kötü hissediyorduki hiçbir şeyi duymuyor durumdaydı. Yanındaki alete bakınca her şeyin düz Bir çizgide olduğunu gördü(tıp bilmiyom)
-Minho!
Jisung'un ağlamaktan gözlerinden artık kan geliyordu. Bağırmaktan sesi kısılmak üzereydi. Dek dediği cümle Minho idi. Doktorlar o kadar mesgulduler ki Jisung'u dışarı çıkarmak için kimse ugrasmuyordu. En sonunda bütün her şeyi bıraktılar.
-Ölüm saati..
Demişti doktor. Hemşireler tam saati söyleyecekken Minho'nun durumu bir anda stabile döndü.
-Minho! Durumu stabil!
Diye bağırdı Jisung, ağzını çok zor bir şekilde açmıştı. Hemşireler hemen Minho'nun yanına toplandı. Doktor göz bebeklerini test etti. O gerçekten de yaşıyordu! Nasıl hayata döndü kimse bilmiyordu, fakat sonuçta hayata dönmüştü..

Jisung Pov

O kadar çok ağlamıştım ki artık gözlerimden kan çıkıyordu. Doktorlar bunun normal olduğunu söylüyorlardı ve hemen ağlamayı kesmemi söylediler. O sırada gozum alete kaydı. Alette durumu stabil yazıyordu! Hemen gözlerimi kasidim çünkü büyük ihtimalle çok ağladığım için yanlış görüyordum. Fakat bu doğruydu! Hemen doktorlara durumu stabil diye bağırdım. Doktorlar da başta buna inanmadı fakat daha sonra hemen başında toplanıp ona bir takım testler yapmaya başladılar. Şimdi de sevinçten dolayı ağlıyordum! Her şey bana hayal gibi geliyordu, fakat kendimi çok kez çimdiklememe rağmen kendime gelemiyordum. Bu bir rüya değildi! Evet evet, bu gerçekti!
.
.
_________________________________

Aa hiç öldürür muyum ben aşkımı🫶🏻 Episode izlerken yazdım çok duygulu ya
Bu arada insan eğer çok ağlar ise vücut gözyaşı bitince fazla kanı dışarı atmak için bir süre sonra kan ağlarmış. Bir yerde gördüm, Hayır tıp okumayacagim

Görüşürüz ve Skz ile kalın❤️

Mi casa | MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin