'12

111 15 19
                                    

Nabersiniz len
Bugün duyuru veya bir şey yok direkt başlıyorum✌🏻
________________/\_______________

Jisung Pov

Evden hızla çıktım. Ay gitsinler uresinler
.
1 ay sonra *dava günü*
.
Bugün dava günüydü. Bir sürü kanıt bulmuştum aslında fakat hala endişeliydim.
-Hey Jisung iyi misin?
Bu seslenen Chan olmalıydı.
-İyiyim sadece biraz stresliyim
-Gel biraz su alalım
-Tamam iyi olur
Chan her zaman benim iyiliğimi isterdi. Bunun da bana karşı bir iyilik olduğunu düşündüğüm için onu takip etmeye başladım.
O sırada karşıma Minho çıktı.. Galiba yeni gelmişti. Sadece ona baktım ve yürümeye devam ettim. Sonunda suyu aldık ve tekrar geri donduk.
-Stresli olma Jisung Minho zaten suçsuz
-Karşı tarafı hiç tanımıyorum ki..
-Bir şey olmaz
O sırada bizim davamız için anons edilmiştik. Çok stresli bir şekilde salona girdim..
.
Dava bitimi
.
-Karar
Hakime bu sözü dediği anda hemen ayağa kalktım. Büyük ihtimalle kaybetmiştik.. Karşı tarafın çok net kanıtları vardı.. Gözüm dolmuştu ve neredeyse ağlamak üzereydim. Ama maalesef güçlü olmak zorundaydım. Çünkü ben bir avukattım..
-Darp dolayısıyla zanlıya 1 yıl hapis cezası verilmiştir.
-NE!
Gözlerim artık dolmamisti. Artık ağlıyordum. Onu hayatım boyunca 2 kere sevmiştim.. Bir kere lise de bir kere de şimdi aşık olmuştum ben ona.. Ama her aşkın bir sonu vardır. Sadece yüzümü saklamaya çalışıyordum. Minho da hiçbir şey demiyordu.. Galiba konuşmak istemiyordu
Sadece yürüyüp gitti..
.
2 yıl sonra..
.
Yıl 2022.. Artık tek başıma bir eve çıkmıştım. Bu ev çok güzeldi! Bugün 500. Davamı da aldım! Ama tek sorun her şeyin bana onu hatırlatması.. Artık onu unutmak istiyordum.. Kafamdan çıksın istiyordum.. Ama yolda görsem hemen ona sarılırdım. Eğer gerçekten onunla karşılaşırsam artık erkenden olaya başlardım. Onunla sevgili olmaya.. Her neyse artık konumuza dönelim. Bugün yeni aldığım davanın dava günüydü(Türkçem muq). Hemen evden çıktım ve mahkemeye gittim. Giderken kendi arabamı aldım. Ah söylemedim Galiba ama ben ehliyet aldım. Her neyse yola çıktım hemen. Davanın başlamasına 30 dakika vardı ama erken çıkmak her zaman iyidir. Yolda giderken camı açtım. İçerisi çok sıcaktı. Haziran ayında olduğumuz için her yer çok sıcaktı. Özellikle Güney Kore(salladım). Giderken bir dükkan gördüm. Daha 30 dakika olduğu için dükkana uğramak istedim. Kırtasiyeye uğramam lazımdı zaten. Kendime yeni bir tükenmez kalem almam lazim✌🏻 Kalemi aldım ve ödemek için kasaya gittim. O sırada kasa da birini gördüm..
_________________________________

Bunu yazıp yemek yemeye gidiyorum hepinizi öptüm😘💋

Görüşürüz ve Skz ile kalın❤️

Mi casa | MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin