'21

60 14 4
                                    


Jisung Pov

Ah.. Başım yok ağrıyordu.. Sanırım yine antideprasan yüzünden bayılmışım. Bekle, o da ne?! Önüme baktığımda cam kırıktı ve 2 araba birbirine çarpmıştı. Yanıma baktığımda Minho'nun kafası kaniyordu ve göğsüne cam batmıştı.. Karşıdaki adamda çok kötü yaralanmıştı fakat umurumda değildi. Hemen Minho'nun cebinden telefonunu çıkardım ve 112'yi aradım..
.
Hastaneye geldikten sonra
.

Bana serum takmışlardı fakat aklım hala Minho'daydı.. Göğsündeki cam kalbine gelmiştir diye hemen ameliyata aldılar. Şu anda bunun olduğuna inanamıyordum.. Hepsi benim yüzümden olmuştu.. Eğer dün gece antideprasan içmeseydim hiçbir şey böyle olmayabilirdi..
.
18 saat sonra
.

Sonunda Minho ameliyattan çıkmıştı. Yoğun bakıma yatirilmisti. Doktorun dediğine göre çok fazla kan kaybetmiş ve giren cam kalbinin yanından geçmiş. Akciğer'e yaklaşmış ama neyseki sıyırmış. Gözlerim ağlamaktan kıpkırmızı olmuştu. Hepsi benim suçumdu.. Bunun için ağlamaya devam ettim. Serumlar içinde olsam bile Minho'yu ziyaret etmek istedim. Yemek saati olduğunu söylediler ama umurumda bile değildi. Biraz yemek yemesem hiçbir şey. Sonunda Minho'nun odasını öğrendiğim zaman hemen oraya gittim. İçeri sadece yetkili kişiler girebilirdi. Yetkililere her na kadar ısrar etsem bile izin vermediler. Maalesef onu sadece izlemek ile yetinmeliydim..
.
2 saat sonra
.
Hala kapısının önündeydim.. Arada bir hemşireler gelip kontrol ediyorlardı fakat bağışlanan kan yoktu.. Artık gerçekten endişelenmeye başladım. Düşünürken bir anda aklıma bir şey geldi..

Flashback

Chan'ın zoru ile dosyayı aldım.. Bu büyük ihtimalle şu ana kadar aldığım dosyalardan en zoruydu. Bu hayatta her şeyi kanıtlamak zordur sonuçta. Dosyayı ilk açtığımda karşıma çıkan şey bilgileri oldu. Çok fazla bilgisi yoktu aslında, sadece adı, soyadı ve.. hobileri? Hobileri ne alaka ya? Burada hiçbir önemli yazmadığı için araştırmaya karar verdim. Belki ailesine falan ulaşırdım. Uf ne diyorum ben ya. Google'ı açıp araştırmaya başladım. Kan grubu? Benimki ile aynı! Vay canına..

Günümüz

İşte bu! İhtiyacım olan bilgi buydu! Kendimi o kadar bitmiş hissediyordum ki aklıma bu bile gelmemişti.. Hemen doktoru çağırdım ve kan grubunu sordum. Evet, doğruydu! Kan gruplarımız ayniydi!
-Kan gruplarımız aynı!
-Gerçekten mi? Şükürler olsun, eğer 2 saate kan tahlili gelmeseydi ölebilirdi. Sizi şöyle alalım. Önce kilonuzu, daha sonra ise kimliğinize bakacağız.
-Tamam
Doktorun pesinden gitmeye başladım. Kan vermek için geldiğimizde önce tartıya çıktım
-Kilonuz 54. Bu kan alımı sonucunda 53 kiloya düşeceksiniz. Eğer yemek yemediyseniz kan alındıktan hemen sonra yemek yemeniz lazım. Bayılma ihtimaliniz çok yüksek çünkü. Şimdi, kimliğiniz lütfen?
-Ah tabikide
Hemen kimliğimi cebimdeki cuzdandan çıkarıp(cüzdan ışınlandı) doktora verdim.
-Güzel, 28 yaşındasınız. Kan vermek için uygunsunuz. Hemen söyle koltuğa oturun. Alım işlemi biraz uzun sürecek çünkü hastamız çok fazla kan kaybetti
-Hiç sorun değil
Ben bunu dedikten sonra doktor alıma başladı. Alım sadece 30 dakika sürmüştü. Alımdan sonra kendimi biraz bitmiş hissediyordum.
-Evet, Alım bitmiştir. Ben hemen hastamıza kanı vereceğim. Size bakması için yani eğer bayılırsınız yanınızda hemsire olsun. Yeji hanım!
Arkadan hemen bir tane hemsire koştu
-Buyurun Tae bey?
-Bu beyefendiye yemek yiyip odasına gidene kadar bakar mısınız?
-Tabikide! Benimle gelin lütfen
Hemşire beni yavaş bir şekilde kaldırdı. Gerçekten de çok fazla başım dönüyordu.
-Yavas bir şekilde lütfen..
Hemşire her bulduğu dakika bana yavaş olun diyordu. Neyse en sonunda yemekhaneye gelmiştik. Aklım Minho'daydı fakat yapacak bir şey yoktu..
.
.
_________________________________

2 bölüm sonra imkansızı yaşamaya hazır mısınız😏 Mükemmel bir şey düşündüm PUHAHAHAHAH

Görüşürüz ve Skz ile kalın^^

Mi casa | MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin