ESKİ BİR ANI

534 29 9
                                    

YILLAR ÖNCE ...


Îş erkeklere gelince hiç iyi değildim . Bu durum ortaokula başladığımda daha kötü bir hal almıştı  . Bunu sevmiyordum . Gürültücüler ve bir çok konuda dağınıklar . Ama yan sınıftan Hilmi bu erkeklerden biri değildi . Hilmi normal yapılıydı sesi çok kalın değildi ve kibardı . Îşte bu yüzden Hilmi'ye gelince bir sorun yoktu diğerlerinden farklıydı . Tabi bunların hepsi 4 yıl önce ortaokuldaydı . Neyse ben o zamanlardan bir anı hatırladım bunu paylaşmadan geçemeyeceğim .


Taş ! Kağıt ! Makas !


Esra : Burak ne yapıyorsunuz ?


Burak : Hırsız Polis oynamaya karar verdik bunun için kimin hırsız kimin polis olduğuna karar vermek adına Taş Kağıt Makas yapıyoruz .


Esra : Hırsız Polis mi ? Bende oynamak istiyorum .


Burak : Heee gerçekten mi ?


Esra : Tabii ki ( Çünkü Esra Burak'tan hoşlanıyor )


Hilmi oradaydı ve gözlerimin içine bakmıştı . Utandığım da kızarırdım ve Hilmi'ye her bakışım da kızarıyordum ne kadar istemesem de gözlerimi kaçırmıştım .


Esra : " Serenay ve diğerleri de oynamalı "


Hadi ama erkeklerin yanında hiç rahat değilim . Kime ne diyorum Hilmi oradaydı ve hayır demem büyük oyunbozanlık olurdu .


" Tabi tabii oynarım " demekle yetindim .

( Tekrar göz göze geldik . )


Taş ! Kağıt ! Makas ! Tamamdır . Acaba hırsız polis oynamayalı ne kadar olmuştu

Neyse burada saklanayım demiştim ki ...    Ah !! Özür dilerim kimse yok sanmıştım . Afedersin başka yere gideyim . Kolumdan tutmuştu :


- Şimdi gidemezsin , polisler burada bizi arıyor . Hilmi yine kibar ve sakindi . Ah evet " Sağ Ol " diyebildim .


Bir şey değil dedi beni arkasına aldı daha doğrusu önüme geçmişti . Hilmi oldukça güçlü diye geçirdim içimden Şaşırmıştım . Kollarının kemik yapısı belirgindi ve ensesi , ensesi çok hoş görünüyordu .


" Ah az kalsın görüyordu bizi "


" Ah evet " dedim .


Biraz daha yaklaşınca dayanamayıp ensesine burnumu yaklaştırdım . Biraz terli ama daha çok şampuan kokuyordu gerçekten hoştu . Kokunun büyüsü ile kendimden geçmiştim biraz daha yakınlaştım ki Arkasını döndü .


ŞOK ŞOK ŞOK !


Utancımdan âdeta yerin dibine girdim umarım anlamamıştır .

AŞKIN PEŞİNDEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin