HİKAYE BAŞLIYOR

250 22 3
                                    

Sonuç olarak ortaokul 2. Sınıfın yaz tatilinde yani bundan 4 yıl önce Hilmi şehir dışına taşınmıştı . Duygularımı onunla paylaşamamıştım . O zamandan beri 4 yıl geçmesine rağmen Hilmi kalbimin hala bir köşesinde . Ve böyle hissetmeye devam ettikçe , o ana geri dönmek istiyorum .


Genel olarak kendimi tanıtmam gerekirse ben Serenay , Serenay Aktaş . 17 yaşında Lise 2. Sınıf öğrencisiyim yeşil göz ve kahverengi dalgalı saçlarım vazgeçilmezim 49 kilo 1.70 boyundayım ( Serenay'ın asıl boyu 1.73'tür ben sadece Lise 2.Sınıf bir kız için biraz fazla olur diye 3 cm kısalttım (: )


Erkeklerden nefret ediyorum . Nefret etmemin nedeni ortaokulda beni diğer kızlara örnek göstermeleriydi ''Serenay çok iyi , tatlı ve güzel bir kız bence yanındakilerde biraz onu örnek almalı '' diye aralarında konuştuklarını duymayan kalmamıştı . Beni diğer kızlara örnek gösterdikleri için tüm kızlar benden uzaklaştı buna arkadaşlarım da dahil . Çok yalnız kalmıştım tüm kızlar hakkımda dedikodu yapıyordu ben böyle olsun istememiştim . Bende bir karar vermiştim liseye başladığım andan itibaren dişiliğimi bir kenara bırakıp arkadaşlarıma önem vermek istiyordum . Arkadaşlarının yanında dağınık umursamaz sürekli yemek yiyen bir kız olarak görünecektim bu şekilde erkekler beni övmeyecekti ve kızlar benden uzaklaşmayacaktı .


Ceren : '' Günaydın Serenay ''


'' Günaydın Ceren ''


Ceren : '' Al kitabını getirdim ''


'' Ah tamam '' diyip kitabı dağınık kız imajımla çantama tıkıştırdım .


Ceren :'' Her zaman ki gibi çantan darmadığın Serenay sen bir kızsın biraz daha feminen olmalısın ''


Başkaları bana böyle şeyler dediklerinde sinir oluyorum çünkü aslında ben onlardan çok daha feminenim zaten . Emin ol gerçek ben olsaydım görürdük sendeki feminenlik benim tırnağım olamaz demeyi çok istedim ama


'' Ahahaha '' diyebildim sadece .


Alara söze girdi :


- Ne diyorsun sen Ceren , Serenay'ı herkesten farklı kılanda bu zaten mesela şu taraftaki kızın tam tersi dönüp baktım gösterdiği tarafa o Merve'ydi , Merve Oflaz . Her ne kadar diğer kızlarla arası kötü olsa da kafasına takmıyor gibi . Çok güçlü bir kalbi olmalı arası kızlarla çok kötüydü ama düzenli , feminen ve gayet tatlı bi kızdı . Kantine indik ve ben elime alabildiğim herşeyden almıştım . YİNE . İmajımı bozmamak için fazla yemeliydim Allah yüzüme gülüyor ki o kadar yememe rağmen hala 49 kiloydum .


Ceren : '' Yine mi bu kadar çok aldın '' ?


Alara : '' Çok fazla yiyorsun Serenay '' Her zaman ki gibi .


Koridordan geçerken Murat Hoca'yı gördük ben yine anlamsız ona bakıyordum . Bana Hilmi'yi anımsatıyordu galiba .


Alara : '' Serenay genelde erkekler dikkatini çekmez ama Sensei'ye karşı farklı davranıyorsun ''

AŞKIN PEŞİNDEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin