Ceren : " Serenay yemeğini yine evden getirmişsin "
" Evet kantine gidip bir şeyler almak hala zor geliyor " .
Alara : " Şu yaşlı kadından mı bahsediyorsun ? Eminim senin kim olduğunu unutmuştur . Ah konusu açılmışken sen kantinde kurtaran biri vardı . Sanırım özel ileri seviye sınıfında " .
Resmen şok oldum .
" Özel ileri seviye sınıfındakiler bizden daha farklı ders işliyorlar değil mi ? Onlardan birini bile bizim koridorda görmedim " dedim .
O kadar çok ders çalıştığından kibar olmayı unuttu diye düşündüm . Sonuçta ilk aşkım olan kişi ikinci karşılaşmamızda sadist birisine dönüştü resmen . Eski zamanlara
dönmeyeceğim . Neyse ki Alara ve Ceren gibi arkadaşlarım var .Alara : " Bayağı yakışıklıydı ama " dedi gülerek .
Ceren : Onu tanıyor musun Serenay ? Bana öyle geldi de .
" Aynı ortaokula gidiyorduk ama o nakil oldu " .
Ceren : " Ah anladım " .
" O kişi hislerimi açıklayamadığım ilk kişiydi aslında " .
Mert : " Bugünde yemeğini sınıfta yemiyorsun hep başka yerde yiyorsun değil mi " ? Dedi Merve'ye karşı .
( Arkadaşlar Bu hikayede Rio Mrv gibi birisine yer yok tüm Merve dediklerim Oflaz'dır yer olsa bile en acınası karakter yapacağım ) .
Merve : " Sorun değil diğer sınıftan arkadaşlarım ile yiyeceğim " .
Mert : " Dışarısı soğuk değil mi ? "
Merve : " Sorun değil pikniğe benziyor " .
Emre : " Merve çok tatlı " .
Ali : " Ah evet elindeki yemek kutusunu gördün mü küçücük tam bir kız "
Alara : " Cidden şu kız sinirlerimi bozuyor " .
Ceren : " Erkekler neden böyle kızları sever ki " .
Yemeğimizi yerken okul nöbetçisi sınıfa girdi
Nöbetçi : " Hey sınıf nöbetçisi geçen sefer sizden toplanan defterleri vereceğim teneffüste gel al ."
"Ahh hadi ama bugün nöbetçi benim"
Alara : " Ah iyi şanslar Serenay "
" Benimle gelmiyor musunuz ? "
Ceren : " Yemeğimizi yavaş yiyoruz kusra bakma "
Aman iyi be sizin yardımınıza kalmadım . Yalnız olmadığım sürece sorun yok diye geçirdim içimden .
Ben düşüncelere dalmışken bu buz gibi havada karşıma Merve çıktı . Yemeğini yiyordu , yalnız başına .
" Hava buz gibi içerde yesen ya "
Merve : " Ama güneş var hava güzel ve ılık bu yüzden dışarıda yiyorum "
" Yok artık hava buz gibi "
Merve : " Ehehe "
Arkadaşlarıyla yiyeceğini söylememiş miydi ?
Merve : " Erkeklerin karşısında hep sevimli göründüğümü biliyorum . Herkesin sinirini bozmama rağmen başkalarının yanında rol kesmek zorunda kalıyorum "
Kısacası bu yüzden bu kadar herkesten uzağım diyor . Kızların onun yapmacık olduğunu düşündüğünü ama aslında kendisi olduğunu söylüyor .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKIN PEŞİNDE
RomanceSerenay ortaokul yıllarında farklı duygular içerisindeydi . Galiba aşık olmuştu . Tabii bunlar 4 yıl önceydi ve aşık olduğu çocuk Hilmi apar topar ortadan kaybolmuştu . İkisi de birbirinden hoşlanmışlardı ama bunları birbirlerine itiraf edemeden d...