9.BÖLÜM

207 8 0
                                    

Çok güzel bir odası vardı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Çok güzel bir odası vardı.
Odada birde iki kapı vardı.Onlarda büyük ihtimalle lavabo ve balkondu.
Çınar yatağa oturup yanına vurdu yani gel anlamında.
Gidip yanına oturunca benim mavi gözlerim ve onun mavi gözleri birleşti.
Birbirimizin gözümüzün içine bakıyorduk.
Emre:Bende seninle konuşmak istiyordum Elisa
Dedi heycanla onun çocuksu haraketlerine tebessüm ederek onu dinlemeye başladım.
Emre:O kız yani üvey kız kardeşim bbana çok kötü davrandı.
Hatta bir keresinde çok büyük bir şekilde kavga etmiştik.O günü hala uu_unutamıyorum.
O gün Efe'yi okulda dövmüş Efe de sadece bana anlattı bu kkonuyu ddedi ki "abi kübra bu gün arkadaşlarımın yanında beni dövdü"dedi ağlayarak ben bunu duyunca ççok sinirlendim ve Kübra zaten 13 yaşından sonra eve 9 gibi gelmeye başladı.
Ben o gün hiç uyumadım ve annemgili abimgili falan hiç kimseyi uyutmadım.Efe bana korkarak bakıyordu.Kübra ise o zaman 15 yaşındaydı.
Kübra geldiğinde ona bağırıp,annemgile bağrarak bugün Efe'ye naptığını söyledim.Annem ve babam inanmadılar bana işte tokat falan atıp beni dışarıyaa atılar bende bunu kanıtlamak için okula gittim ve kamere kayıtlarını alıp babamgile gösterince benden özür dilediler.
Küpra benim kanıtladığımı duyduğunda...
Dedi ve ağlamaya başladı benim ise o ağlamaya başladığında gözüm dolmuştu.
Emre'ye sarılıp istiyorsan anlatmaya bilirsin dedim.
Ama o kafasını boynuma gömüp Sevgi gibi kokuyorsun diye mırıldandı.
Ben Sevgi kim diye düşünürken devam etti.
Emre:Ben o zaman 22 yaşındaydım 22 sene boyunca hiç sevgilim olmamıştı.
Bu olaydan 6 gün sonra sevgilim Ssevgi adında bir tane sevgilim olmuştu.
Benden ayrıldı ve heyecan ile anlatmaya başladı.
Emre:Biliyormusun?Aynı sana benziyordu.Sarı saçlı ve mavi gözleri vardı.Biz okulda tanışmıştık.
Sevgili olmamızdan 3 ay sonra ben ona çok bağlanmıştım.
Dedi ve daha çok ağlamaya başladı.
Emre:Sevgi yüzmeyi bilmiyordu.
O ggün ailecek ve Sevgiyle birlikte denize gitmiştik.
Kkübra Sevgi'nin yüzme bilmediğini bildiği için onu ddenize attı.
Ben ilk orada sinir krizi geçirmiştim.
Annemgil gine bana inanmadı sadece Efe inandı daha sonra annem ve babam beni yurt dışına gönderdiler.
Orada sinir hastası olduğumu onlara söylemedim.
Hatta şuan sadece bbunu sen ve Efe biliyorsunuz.
Ben zaten yurt dışından dün geldim.
Bı daha gitmicekmişim.Zaten benimle de fazla konuşmuyorlar.
Dışarı çıkamıyorum zaten bu yüzden okumayı bıraktım.
Bunları duyunca benimde yavaş yavaş gözlerimden yaş akmaya başladı.
Elisa:Ben senin yanındayım abi
Dedim ve Abime sarıldım.
Abim'in ilk başta bedeni kasılsa da sonra bana karşılık verdi ve"Elisa bu gün benimle yatarmısın?"dedi.
"Hayır"dedim.Yüzü düştü ve ppeki dedi utanarak ben onun yanaklarını sıkıp "Oyy niye yatmayım be ben abim'in yanında"dedim.
Gülümsedi ve "sen pijamalarını giyip de gel o zaman"dedi ben kafa sallayıp yanağına bir öpücük kondurdum ve onu odada şaşkın bırakıp odama geçip pijamamı giyip geri odaya döndüm.
Abim de üstünü değiştirmiş ve yatakta beni bekliyordu.
Beni görünce pike'nin içine girip beni yanına çağırdı.
Bende pike'nin altına girdiğimde bana sarılıp
Emre:İyi geceler kardeşim
Elisa:İyi geceler abicim
Dedim ve huzurla gözlerimi kapattım.

RÜYA GİBİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin