Çünkü biz Evren ile tanışıyorduk.Yani ben ve Yağız onunla çok kavga etmişizdir.
Şaka gibi düşmanım aslında kuzenim, olamaz diye düşünmeyin çünkü oldu.Ben hepsine küçük bir tebessümle baş selamı verdim.
Ama karşılığını Mirza amca,Dila yenge ve Buket den aldım.
Diğerleri bana göz devirdi.Taner Bey bu sefer kendinden (Taner Beyden) küçük bir adamın yanında durdu.Ve konuşmaya başladı.
"Amcan Talip benden 4 yaş küçük yani kardeşim 3.çocuk"
Ve yanında bir kadın gösterdi kadın bana açık açık çok güzelsin diye bakıyo resmen ve bana kocaman bir şekilde gülümsediği için gamzesi ortaya çıkmıştı.Kim olursa olsun ben bu kadını çok sevicektim.
"Eşi Arya" Yan yana sıralanmış birde birbirlerine benzeyen çocukları gösterip konuşmaya devam etti.
"Çocukları Onur,Gizem ve Gamze ikizler ve Miraç"
Ben onlara aynı şekilde karşılık verdim.
Karşılığı amcam,yengem ve ikizlerden aldım.Anlaşılan kuzenler arasında beni en çok kızlar sevmişti bende öyle yani onları sevmiştim.
Bu sefer galiba en küçüklerin de yani bir adamın önüne geçti.
"Emre en küçük amcan"Bir kadın gösterdi.
"Eşi Gülbahar"
"Çocukları Barın,Berkay,Semih ve Melih ikisi ikiz" bana bu sefer karşılık verdiler.
Yani hepsi tebessüm ederek bana karşılık verdiler.Daha sonra yaşlı duran bir adamın ve kadının yanında durdu.
"Babam Deniz senin deden ve annem Saniye senin babannen oluyor." Lafını bitirir bitirmez Deniz Bey'in ve Saniye Hanım'ın elini öptüm.
Deniz Bey "memnun oldum kızım adın ne"diye sorunca "bende memnun oldum Deniz Bey"Deniz bey sahte bir kızgınlıkla bana baktı.
"Ne beyi dede de sen bana" Saniye Hanımda beni yanaklarımdan öptü ve konuştu."Bana da ebe de yavrum" deyince kafa salladım.
Adımı falan söyledim.
Ve kuzenler den Semih,Melih,Gizem ve Gamze'yle sohbet ettik ve herkes odasına dağıldı.
Baba tarafı da bugün burada kalıcaklarmış.
_________________________________________
280 kelimeArtık kelimeleri de yazıcam.
Hikayenin sonunda toplam kaç sayfa yazdığımı atarım.
Bugün veya yarın Kuzenlerim Tanıtımını atarım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RÜYA GİBİ
Fiksi Remaja(Arkadaşlar sayfalar karıştı hikayeye devam ettmiyorum başka bir şekilde yeni kitabım YENİ AİLEM de) Elisa'nın değişen hayatı. 14/07/2006 tarihinde bir hemşire yüzünden bebekler karıştırılıyor. Elisa yeni hayatında abileri,ikizi ve kardeşleri ile an...