Hastane

14 1 2
                                    

Uyandığımda beyaz bir odadaydim elimde ağırlık hissettim. Sendin elimi sımsıkı tutmuş ağlayarak uyumuştun bu halini görmeyi asla beklemezdim. Uyandıktan sonra yüzüme bakmaya ne kadar çekindiğini fark ettim pişmandin hemde fazlasıyla pişmandin. Tek kelime bile etmemistik. Doktorlar geldi bana şanslı olduğumu söylediler yaşama oranim o kadar düşükmüş ki... Yüzüne baktığımda dokunsam göz yaşlarına boğulacak gibiydin. 2 hafta sonra taburcu oldum. Okula geldiğimde herkesin bana sürpriz yapması herkesin özür dilemesi senin işindi..değil mi?

O günden beri 5 ay geçti önceden birbirimizi çok iyi tanıyan kişilerken şuan yabancıymisiz gibi. Bana bir not bıraktın

"Özür dilerim biliyorum bunun ne kadar anlamsız olduğunu biliyorum ne kadar affedilmez olduğumu. Ama özür dilerim hayatın zaten kötüydü ben ise daha beter ettim, özür dilerim sevgilim özür dilerim Evelyn. Belki affedersin belki etmezsin ama eğer affedersin yeniden tanışalım tekrar biribirimizi tanıyalım tekrar biribirimizi sevelim tekrar biribirimizden başka kimsemiz olmasın ben seninle yeni bir maceraya hazırım... Ben seni tekrar sevmeye hazırım seni ve onu tekrar tanımaya hazırım benliğini tekrar tanımaya hazırım herşeye tekrardan hazırım"

Senden nefret etmem gerekiyordu ama ben edemedim Carl ben senden nefret etmeyi beceremedim notu okuduktan sonra eve giderken seni yakaladım.

" Merhaba ben Evelyn arkadaş olalım mı? " Kelimeleri çıktı ağzımdan gözün parladı ve ağızından şu kelimeler çıktı

"Merhaba Evelyn ben Carl. Seninle seve seve arkadaş olurum."

Kabul ettim

"Hey Evelyn kafeye gidelim mi ?"

Neden olmasın diye düşündüm ve bekletmeden cevap verdim

"Hmm.. olur" hafifçe gülümsedim

Carl: Evelyn ne kadar güzel gülüyorsun.. tekçe gülüşün değil herşeyin güzel her halinle bu yüzden seni tekrar tekrar parçalayarak bir araya getirmek istedi içimde ki diğer benliğim özür dilerim ona kontrolü vermemeliydim ama artık birşey olmayacak.

Düşüncelere dalmış gibiydin ne olduğunu sormaya çekindim seni ne kadar tanıyorsam bir o kadar da yabancıydin





Yazarın notu:
Eğer yazım hataları fazla ise özür dilerim düzenlemeye aşırı üşendim ve gözlerim acıdıgi içinde fazla ellesmedim.. neyse iyi akşamlar/günler kendinize iyi bakın

Boşluk Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin