Bir son mu?

7 2 0
                                    

" Kahretsin! KAHRETSİN! "
Olabildiğince hızlı olmaya çalışıyordum.

" LÜTFEN EVELYN LÜTFEN DAYAN! "

Sonunda varmıştım. Gittiğimde her tarafta polis ve bir çok haberci vardı. Şeritle çevirdikleri yere baktım. Hayır hayır hayır hayır...

" EVELYN! "

Yanına gitmeye çalıştım ama polisler beni tuttu göz yaşlarım artık kendini tutmuyordu.

" LÜTFEN BIRAKIN BENİ! "

Polisler iç çekmiş ve beni salmıştı. Koşarak cansız bedene sarıldım.

" Özür dilerim.. özür dilerim özür dilerim seni koruyamadım özür dilerim Evelyn. Özür dilerim sevgilim.. nolur affet beni."

Artık bayılacak gibiydim son duyduğum şey ise ambulans sireniydi.

~~~~~~~~~~~~~||||||||~~~~~~~~~~~~~~

Gözlerimi beyaz bir odada açtım bayılmıştım. Yataktan kalkıp doktorlara onun nerede olduğunu sordum ve odasına doğru gittim. Küçük bir beden sarılıyordu yaşamasına rağmen ölü gibi duran bedene.

" Sorun ne küçüğüm? "

Küçük beden bana baktı. Eğer ayakta duran ölü insan göster deselerdi kesinlikle bu kızı gösterirdim. Gözleri solmuş saçları yıpranmış ten rengi beyaz gibiydi.

" Ölmesini istemiyorum.. "
Kelimeleri çıktı küçük bedenden. Yanına gittim ve sarıldım.

" Merak etme... Yaşayacak. "






















Küçük bedene sarılmış tanrıya dua ediyordum.

" Lütfen.. lütfen tanrım... Sana yalvarırım onu benden, bizden alma.. "

Doktorlar geldi sakince maskesini yüzünden çıkardı
" Başınız sağolsun "
Diyerek uzaklaştı..

" Hayır.. hayır hayır... "

Küçük beden bana doğru baktı

" Yaşamıyor... "

Dediğine karşı diyecek hiçbir kelimem yoktu.. beyaz çarşaflar içinde morga götürüyorlardı son kez yüzüne baktım..

" Özür dilerim Evelyn.. "
Küçük beden bir süre baktı ve yanağını öptü

" Evelyn.. maceran burada bitmedi. "
Dedi ve nazikçe gülümsedi ondan sonra uzaklaştı

" Macera?.. "
Hiçbir şey anlamamıştım..

~~~~~~~~~~~~~||||||||~~~~~~~~~~~~~~

" Neredeyim ...? "

" Merhaba, Evelyn. "

Sesin sahibine baktım..

" Ben neredeyim? "

" Burası hiçlik, Evelyn macerana devam edebilirsin veya benimle güzelliklerin içi tanrının hediyesi olan cennete gelebilisin .."

Buna inanmak zor... Seçim hakkı... Ölen kişiye böyle şans mı veriliyordu?

" Hayır. Evelyn kimseye böyle şans verilmiyor senin seçme hakkının sebebi içindeki diğer benliğin yaşamı. "

" Eva? .."

" Evet."

" İnanması cidden zor.. ben.. ben macerama devam etmek istiyorum! Daha fazla yaşamak istiyorum.. daha fazla engel geçmek takıldığım zaman inatla denemek istiyorum! "
İçten bir gülümseme bırakmıştım.

" Güzel ~ Evelyn.. içindeki diğer benliğinin yaşamı senindir.. kendinize dikkat edin "

~~~~~~~~~~~~~||||||||~~~~~~~~~~~~~~

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 08, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Boşluk Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin