Teemo to legenda wśród swych braci i sióstr w Bandle City. Jednak jak na Yordla coś z nim jest trochę nie w porządku. Chociaż lubi towarzystwo pobratymców, upiera się na wyruszanie w samotne misje w celu obrony Bandle City. Pomimo dość pogodnej osobowości, coś w umyśle Teemo wyłącza się na czas walki, tak że istnienia zabite w trakcie patroli nie obciążają jego sumienia. Nawet kiedy był młodym rekrutem, wystraszał instruktorów i kolegów tym, że w momencie rozpoczęcia ćwiczeń bojowych zmieniał się z czarującego i miłego w niesamowicie poważnego i bardzo sprawnego Yordla. Jego przełożeni zasugerowali mu przystąpienie do zwiadowców statku matki, jednej z najbardziej zasłużonych jednostek specjalnych Bandle City, stawianej na równi z komandosami Meglinga.
Chociaż większość Yordlów nie radzi sobie z finezyjnym wykonywaniem samotnych misji, Teemo jest ich mistrzem. Jego sukcesy w zakresie obrony Bandle City przed infiltratorami czynią z niego jednego z najniebezpieczniejszych żyjących Yordlów, chociaż nie da się tego po nim poznać, pijąc z nim miód w jego ulubionej karczmie. Jego ulubiona broń, dmuchawka, wykorzystuje rzadką truciznę ajunta, którą yordle osobiście pozyskuje w dżunglach Kumungu. Aby lepiej znosić długie okresy samotności, Teemo zaprzyjaźnił się z Tristaną, koleżanką z oddziałów specjalnych Bandle City. Teemo jest maluchem, którego wielu z czasem zaczęło się obawiać i który pomimo swych niewielkich rozmiarów charakteryzuje się ogromną determinacją.
To u góry to lore stworzone przez riot games
Pliska nie udupiajcie mnie za branie go do tej shitpostowej książkiLeague of legends polska pliska nie zabijajcie kocham was xoxo
Polecam kanał anterias xoxo