Annemin iyice umursamazlaştığında bardak artık taşmıştı. Eşyalarımı toplayıp evden çıktım. Zaten ekonomik özgürlüğüm vardı. Bende kardeşimin olduğu kasabaya indim.
Annem Liam'ın kaldığı evin kirasını ve faturalarını ödüyordu. O kasabada benim zaten büyük bir evim var,bir villa. FBI iyi kazandırdı. FBI yüzünden okula bir yıl ara vermiştim.
Liam'a geldiğimi haber verdim fakat taşındığımı söylemedim. Eve geldiğimde önce odama gittim. Eşyalarımı yerleştirirken telefonum çaldı. Bilinmeyen numara telefonu açtığım yaşlı ama dinç bir ses beni karşıladı.
"merhabalar Daciana hanım ile mi görüşüyorum."
"çıkaramadım"
"daha önce görülmemiştik. Ben Becon hills lisesinin müdürü Gerard Argent Liam bugün okulda kavga etti. Veli olarak ise sizi aramamız istedi. Okula uğrayabilir misiniz?"
"tabii ki 10 dakikaya oradayım."
Aldığım hiç bir arabayı şehirde kullanmamıştım. Okula giderken motor yerine araba tercih etmem gerekiyor, diye düşünüyorum. Ne de olsa bir bakıma veli olarak gidiyorum. Üzerimi giyindim. Ayağıma siyah topuklu bootie giydim.
Posche jeep modelini seçtim. Okula olan yolculuğum bitti. Arabadan indiğimde Liam'ı birileriyle otururken gördüm. Diğer masada ise yaşlı bir adam vardı. Beni arayan müdür oydu sesinden belliydi.
Sinir seviyem yüksekti bu dereceye gelmesine izin veren kendisiyken suçlu olan kardeşimdi. Savunma yapma zamanı. "sanırım Liam'ı ablası sizsiniz?"
"evet. Benim e beni bu tarz bir nedenden dolayı okula çağımanızdan hiç hoşnut değilim."
"pardon hitap etmek adına isminizi öğrenebilir iyim?"
"Daciana"
"Daciana hanım, kardeşiniz kavga etti farkında mısınız?sadece küçük bir cümle yüzünden ve cümlede şu -"
"cümleyi merak etmiyorum. Benim merak ettiğim şey olaylar bu raddeye gelene kadar ssiz neredeydiniz?"
"bakın hanımefendi kardeşiniz arkadaşını feci derecede dövdü. Öfke sorunları var."
"kardeşimi tanırım arkadaşı değildi, arkadaşı olsa büyültmezdi. Öfke sorunu olduğunu biliyorum. Bunun için elimden gelenide yapıyorum. Fakat görüyorum ki siz öğrencileriniz için yapmıyorsunuz."
"bakın ciddi bir hasara yol açtılar"
"ha sizin derdiniz belli oldu. Hey sen kızıl bana kalem ve kağıt ver şimdi."
Kızıl saçlı olan kalem kağıt çıkardığında kağıda adresimi yazdım. Müdürüm karşısına geçip kağıdı uzattım. "faturayı gönder yeter daha fazla uğraşamıycam. Sizde uğraşamıyorsanız istifa edin."
O sırada liam'ların oturduğu masadan uzun boylu sivri yüz hatlarına sahip yeşil gözlü olan uzun boylu konuştu. "gerçekten ablan mı?"
"evet. O benim ablam." müdür ayrılınca Liam koşar adım yanıma gelip sarılmıştı. Liam ayrılınca "daha sonra konuşucaz şimdi sırası değil."
"peki. Gelmişken arkadaşlarımla tanış bir daha fırsat olmaz."
"Liam sadece gelmedim. Taşındım."
"cidden mi?"
"evet. Artık benle kalıyorsun." bir kere daha sıkıca sarılmıştı. Onu cidden özlemiştim. "daha sonra hadi gidelim yorgunum."
"peki o zaman. Çocuklar benim gitmem gerek."
Hepsi el salladı. Arabaya binip önce markete gidip bir şeyler aldık. Eve geçince hızlı hızlı onları yerleştirdim. Liam ise eşyalarını yerleştiriyordu. Yolda uğrayıp onun eşyalarına almıştık.
İlk bölüm böyle oldu umarım beğenirsiniz. Oylamayı ve yorum yapmayı unutmayın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A Story (Derek hale)
ФанфикKardeşinin kavga etmesi üzerine okuluna giden genç kardeşine ablalıkla birlikte annelik yapıyordur. Kavga olunca daha yakından gözetmek için aynı liseye kaydını aldırmış ve kasabaya yerleşmiştir. Bir süre sonra kardeşinin takıldığı adam dikkatini çe...