Liam uyumaya gittiğinde ben ise salonda oturuyordum. Kulağıma çalınan bildirim sesi ile odağımı telefonuma çevirdim. Mesaj derek'ten idi "-uyumadığını biliyorum. Kapıyı aç"
"kafayı mı yedin? Gecenin bir saati"
"-hadi Daciana ağaç oldum"
Ciddi olduğunu anladım. Kapıyı açtığımda Derek dudaklarıma öpücük kondurdu. "gelmek istedim. Umarım rahatsız etmemişim dir?"
"hayır etmedin. Gelsene film izleyelim."
"Liam nerede? Kokusu yok."
"kokusunu ben saklıyorum odasında uyuyor."
"nasıl yani? O tarz bişi oluyomuydu?"
"çok kuvvetli bir bağ gerekiyor. Ben ablasıyım daha kuvvetlisi olamaz"
"anladım. Peki ne izlemek istersiniz hanfendi?"
"bilmem? Wonder women?"
"olur."
Mutfaktan atıştırmalık bir iki şey alıp salonda Derek in yanına geçtim ve filmi açtık. İkimizde aynı koltukta uzanıyorduk ben derek'e sarılmışım ve yavaş yavaş uyukluyordum. Bir süre sonra gözlerimin kapandığını hissettim.
Sabah hızlı olan adım sesleri ile gözlerim açılmaya başladı. Salonun kapısında Liam belirdiğinde saniyesinde sarf ettiği kelime "abla kalksanız mı?"
"kalkıyorum. Derek uyan, hadi kalk"
Derek gözlerini açtığında yüzüme bakıyordu "ne oldu" Liam ise ordan "daha ne olsun ablamla koltukta iç içersiniz."
"Liam ablacım, kahvaltını et hadi gel ben hazırlıyım. Hadi canım."
"ya abla"
"ne abla, hadi gel"
Kahvaltıyı hazırladığımda Derek'i de çağırdım. Liam gergindi ve bu çok belliydi Derek en sonunda kafasını tabağında kaldırmadan "bir sıkıntı mı var Liam?" dediğinde kafamı liam'a çevirdim. "evet var aslında. Ablam için endişeleniyorum. Agresifsin, sürekli sinirlisin. Tereddütlerim var Derek hale. Ablamın üzüleceğim konusunda."
"tereddüte mahal vermene gerek yok."
"sana neden güveniyim?"hafif uyarır bir ses tonuyla" Liam " dediğimde kafası bana döndü." yeterince üzüldü. Biraz daha üzülürsen bir beyanına ne yapabileceğini görürsün hale. Şakasız."
"öyle olsun bakalım. "
" tamam ikinizde kesin. Liam geç kalacaksın hadi. "
" seni seviyorum. Ablam. "
" bende seni. "
Liam'ı geçirdikten sonra mutfağa döndüm." kusura bakma biraz fazla hassas. "
" onu anlıyorum biri cora ile sevgili olsaydı aynı tepkiyi verirdim. Bu zamanları hep aynı. "
Evet artık bana biri fikir fırlatabilir mi? Aklıma hiç bişi gelmiyo. Neyse umarım beğenirsiniz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A Story (Derek hale)
FanfictionKardeşinin kavga etmesi üzerine okuluna giden genç kardeşine ablalıkla birlikte annelik yapıyordur. Kavga olunca daha yakından gözetmek için aynı liseye kaydını aldırmış ve kasabaya yerleşmiştir. Bir süre sonra kardeşinin takıldığı adam dikkatini çe...