Sabah kalktığımda ilk önce banyoya gittim. Banyoda ki işlerimi halledince de odama dönüp üzerimi giyindim.
Liam scott'larla gideceğini söyleyince bende motorumu aldım. Kısa süre içerisinde okulda olmuştum. İlk ders Koç'un girdiği edebiyat dersiydi. Sınıfa gidip arkalada bir sıraya oturdum. Bir kaç dakika sonra sürü geldi.
Biz öylesine boş boş konuşurken ders başlayınca susmuştuk. Kafamı dışarı doğru çevirdiğimde derek' i gördüm. Neden gelsin ki çoktan mezun olmuştur. 23 yaşında diye biliyorum. Göz işaretiyle dışarı gelmemi söylüyordu. Bende sessizce 'tenefüste' dedim. Duyduğunu biliyordum.
Zil çalınca lakros sahasına gittim. Kokumu takip edebilirdi, düşündüğüm gibi de oldu. "evet, seni dinliyorum."
"bir sürüye ait değilsin diye biliyorum. Yanılıyor muyum?"
"söylenemez. Ormandaki amaç ne?"
"benim sürüme katılmanın istiyorum."
"Derek ben zaten alfayım."
"biliyorum,ve söz veriyorum sürüye katılırsan en az benim kadar söz hakkın olucak. İkinci bir alfa."
"açıkçası bilmiyorum."
"yine bir alfa olucaksın merakın olmasın. Alfalığınıda yapabileceksin"
"peki. Kabul o zaman"
"bugün bende toplanıcaz söylerim o zaman sürüye katıldığını."
"tamamdır. Şimdi gitmeliyim çünkü aşırı açım."
"sürekli öylesin gibi duruyor"
"biraz. Hadi görüşürüz"
"görüşürüz"
Derek'in yanından ayrılınca direk kantine gidip yemek yedim. Gün sonunda bitmişti huzurluyum. Eve döndük. Bir süre sonra Liam'ın telefonu çaldı. Telefon konuşması bitince bana dönüp. "Derek onlara gitmemizi istiyor,ve seninde gelmeni istediğini söyledi. Pek hoşlanmadım bunu duymaktan biliyorum. Emrivaki sevmezsin ama sadece söylemiş"
"tamam Liam, sakin gelicem."
"tamam gergi- bi dakika ne"
"gelicem işte sıkılıyorum zaten."
"peki, harika hazırlanalım o zaman."
"aynen"
Şık olmak güzeldir. Liam ile arabaya binip derek'in evine gittik. Sade bir evdi, üst katı vardı. Bir duvar tamamen camdı. Cama arkanı vereceğin şekilde bir çalışma masası vardı.
Çalışma masasının paralelinde yan bir şekilde gri koltuk vardı. "evet, şöyle ki sürye yeni biri eklendi."
"tanıyor muyuz?" sarışın bir kızdı bu bunu görmemiştim. "evet kendisi Daciana"
"ne ablam mı?"
"evet"
"ikinizde alfasınız" Scott'a dönen Derek "ikimizinde yetkisi ve sıfatı aynıdır ben neysem o da o eksiğiyle değil artısıyla birlikte"
"teşekkürler Derek hale" dedim. O sırada sarışına atlayıp "pardon ama emin miyiz?" bakışlarımı o na çevirdim "adın ne?"
"Erica"
"peki Erica, istersen kanıtları emin misin?"
"boşver tatlım, boşver"
"bende öyle düşünmüştüm"
Koltuğa geçip oturdum. Bacak bacak üstüne atıp oturdum. Derek'in bakışları üzerimde uzun süre gezindirdikten sonra boğazını temizledi ve önüne döndü.
"evet yapıcağımız bişi yoksa durmıycam çünkü yorgunum ve yarın vermem gereken sınav var. Liam çalışmışsındır umarım seninde var çünkü"
"çalıştım ya"
"iyi bakalım. Bize müsaade"
"iyi geceler Daciana."
"sanada Derek"
Arabaya bindik.
"garip Derek bu tarz bişi yapmazdı kendi yaptığı beta hariç almazdı."
"demekki alıyormuş neyse hadi gidelim."
Eve geldiğimizde bişiler atıştırıp,yukarı çıkıp kendimi yatağa attım. Bir süre uykumla cebelleştim. En sonunda uyudum.
Evet bir bölümün daha sonu lütfen yorum yapıp oylayın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A Story (Derek hale)
FanfictionKardeşinin kavga etmesi üzerine okuluna giden genç kardeşine ablalıkla birlikte annelik yapıyordur. Kavga olunca daha yakından gözetmek için aynı liseye kaydını aldırmış ve kasabaya yerleşmiştir. Bir süre sonra kardeşinin takıldığı adam dikkatini çe...