14.BÖLÜM

184 10 0
                                    

"eeee ne yapalım?"

"bilmem sen seç."

"Derek söyle bişi onu yapalım."

"gezintiye çıkalım."

"olur ben üzerimi değiştireyim."

Birlikte arabaya bindik

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Birlikte arabaya bindik. Yürümek istemiyordum. Birlikte hoş manzaralı bir kafedeydik. Kahve söyledik ve uçuruma bakan kısma geçip oturduk. Elimi tuttu. "Daciana teşekkürler daha rahat hissediyorum. Sanki bişiler hafiflemiş gibi."

"rica ederim."

"bize geçelim mi burdan? Bişi alıcam da evden."

"tamam sıkıntı yok."

Kahvelerimizi içip arabaya bindik. Arabada giderken derek'in eli yırtmacın açık bıraktığı kısma gitti. Sakin sakin okşuyordu. yırtmacı eli ile dahada yukarı çekti. Eli çok fazla yakındı bacağımı bir anda sıkınca koltukta kaydım. "Daciana, iyi misin?"

"hım hım, iyiyim."

"sevindim."

Eli bacağıma oynamaya devam ediyodu. Ben ise terlemeye başlamıştım. En sonunda araba durunca elini çekip indi. Bende toparlanıp arkasından indim. Birlikte eve girdik ben su içmek için mutfağa geçmeye karar verdim. "ben su içmicem."

"tamam bende bir şu üstümü değiştiriyim."

"peki."

Mutfağa girdiğimde su içtim ama hala bacaklarım ve vücudum kasılıyordu. Derek arkamdan sarılıp saçlarımı öptü. "hadi çıkalım." hala sarılmış vaziyetteyken elim pantolon kemerin gitti. "bence evde kalmak daha iyi"

Beni tutuşu daha da sıkılaştı dudaklarını kulağıma sürttü. "sanırım aynı fikirdeyim" dudakları boynuma gittiğinde kafamı eğip ona daha geniş bir alan açmıştım. Nefesim düzensizleşmeye başlamıştı. Beni kendine çevirip dudaklarımızı kavuşturdu.

Beni kucaklayıp masaya oturttu. Üstündeki den hızlıca kurtuldu. Tişörtünü hızlıca çıkardım. Eli yırtmacımın içine kaydı. Bir elimi omzuna koyup kendimi ona ittim. O ise elini uzaklaştırdı. "Derek kes şunu yapmayı!"

"Niye? böyle daha eğlenceli"

"hayır değil."

"peki sen bilirsin."

Eli ile kilotumu yana kaydırdı ama ali sadece duruyordu. Bacağım titrmişti ister istemez vücüdüm titremişti. Beni masanın ucuna çekti. Diz kapağımdan  başlayarak bacağımın iç kısmını öpmeye başladı. Elim ile masayı sıkmaya başladım. Yırtmacımın bittiği yere gelince eteği çıkardı.

Kendi pantolonunu çıkarınca beni masada geri itti. Boynumdan göğsüme doğru yol çizen dudakları aklımı başımdan alıyordu. Bir anda ikimizi birleştirin kasıldım. O ise belime destek oluyordu.

"kendini kasmayın bırak ki ikimizde rahat olalım."

Tek eli sürekli bacağım ve kalçamdaydı. Masadan bir öatırdama sesi geldi. Derek beni hızlıca masadan alıp yukarıya yöneldi banyoya girdi. Beni duvara yaslamıştı. "yeni bir masaya ihtiyacın olucak"

"umrumda değil." Derek te bende En sonunda rahatladığımızda beni indirdi. Sıcak ayarlayıp suyu açtığında daha bitmediğini bilmiyordu. Kendimi ona sürttüğümde "arsız kadın"

Eli göğsümü kavradığında sıkması bir saniyesini almıştı. Dudaklarım derek'in boynuna gitti. Morartıcak derecede öptüğüm biliyordum. Hafifçe ısırınca derin ve sesi bir nefes aldı. Bunun üzerine beni kucaklayıp duvarla arasına almasıyla bu sefer zevk yerine acı ile inledim. Back aramdaki acı Derek hareket ettikçe artıyordu.

"Derek yavaşla"

"şişşt Daciana onu bişilerde önce düşünecektin."

Tamamen geri çıkıp geri geldiğinde ağzımdan resmen bir çığlık kopmuştu destek alabileceğim bir yer yoktu elimi derek'in koluna attı. Sertçe tırnaklarımı geçirdiğimde o da daha sert hareket etti. Beni hızlı bir hareketle zemine yatırdı. Ellerimi başımın üstünde tutuyor ve göğüs ucunu ısırıyordu.

Kendimi yerden destek alarak geri çektiğimde od a kendini ban daha sert itti. "Derek canım ackyo"

"çünkü kendini kasıyorsun bırak kendini Daciana. Kendini bana bırak."

Elimden geldiğince kendimi saldım. Üstümüzden  akan su mayışma etkisine sahipken bizi dahada harlıyordu. Bir kez daha rahatladığımızda ben tamamen tükenmiş haldeyim. Ayakta durmayı bırak bacağımı oynatamıycak durumdaydım. Derek kasıklarıma bir öpücük kondurup  yüzünü yüzüme eşitledi hala altındayım.

Onu yana itip kendimi sen yaparsın gazı ile ayağa kaldırmayı başardım. Ama bu halde daha fazla duramadım. Hızlıca suda durlandım ve dışarı attım kendimi. Aşşağı inip kıyafetlerimi aldım. Yukarı gitmek için çıktığımda Derek banada bir adet tişört çıkarıp bırakmıştı. Tişörtü giydim ve aşağı inip koltuğa oturdum. Hala ağrım vardı ve bir süre trip atılacaktır.

"bişi yemek ister misin?"

"......."

"Daciana?"

"........."

"hey sen bana kızgın mısın?"

"......."

"hadi ama. En azından cevap ver."

"sus Derek."

"o kadar sert davranmak istememiştim. Ve sert olmadığımı zannettim. Kusura bakma ama ne yapıyım aklımı başımdan alıyorsun."

"eeeee"

Yanıma oturup beni kendisine yasladı kafam göğsündeydi. Saçlarıma bir öpücük kondurdu. Eli elime elime gittiğinde elimi çektim. Hızlıca geri doğruldum. "hadi ama Daciana lütfen" yanağıma bir buse daha kondurduğunda gülmeden edemedim"masum bir çocuk tipin var oysaki bu yüzden derler dışına aldanma diye"

Elimi sıkıca tuttu. Acımı alıyordu. "özür dilerim."

"kabul edildi."

O sırada kapı çaldı gelen kişi peter dı mutfağa girince bize dönüp "masaya ne oldu"diye bir soru yöneltti dikkatli bakıncada" ıyyyy, sormadım sayın yer yokmuş gibi" Derek ile ikimizde kıkırdamıştık.

Ellerim koptu tek oturuşta yazdım. Bu arada keyifler nasıl? Umarım beğenirsiniz oylamayı ve yorum yapmayı unutmayın hiç yorumum yok yazasım gelmiyor.

A Story (Derek hale) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin