DIONYSUS

4 1 0
                                    

Yunan şarap, doğurganlık ve coşku tanrısı Dionysos, karmaşık ve büyüleyici bir tanrıdır. Vahşi ve öngörülemeyen doğasıyla tanınan Dionysos, genellikle aşırılığın hem zevkleri hem de tehlikeleri ile ilişkilendirilir.

Şarap tanrısı olarak Dionysos, bu eski içeceğin sarhoş edici ve dönüştürücü gücünü somutlaştırır. Tarikatı, genellikle büyük miktarlarda şarap tüketimini ve zihin değiştiren maddelerin kullanımını içeren vahşi ve kendinden geçmiş ritüelleriyle biliniyordu.

Ancak Dionysus, bir parti ve aşırılık tanrısından daha fazlasıdır. Ayrıca doğanın döngüleriyle, özellikle üzümlerin büyümesi ve hasat edilmesiyle de ilişkilendirilir. Bu nedenle, bereket ve bereket tanrısı olarak görülüyor, toprağı işleyenlere bereket ve koruma sunuyor.

Bir vecd tanrısı rolünde Dionysos, değişmiş bilinç durumları ve bilinçdışı zihnin gücü ile ilişkilendirilir. Sık sık, onun onuruna dans eden ve eğlenen satirler, periler ve bakireler de dahil olmak üzere bir grup takipçiyle tasvir edilir.

Uygulamalarında Dionysos ile çalışmak isteyenler için güçlü bir müttefik ve rehber sunuyor. İster şarabın dönüştürücü gücüyle bağlantı kurmak ister doğanın döngülerini onurlandırmak ister bilinçaltının gizemlerini keşfetmek isteyin, Dionysos tanımaya değer bir tanrıdır.

Tanrılar&Tanrıçalar (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin