NOTUS

1 1 0
                                    

Notus, Yunan mitolojisinde güneyin sıcak ve kuru rüzgarlarıyla olan ilişkisiyle tanınan bir rüzgâr tanrısıydı. Rüzgâr tanrıları olan dört Anemoi'den biriydi ve dünyaya yoğun sıcaklık ve kuraklık getirme gücüne sahip olduğu söyleniyordu.

Güney rüzgarının tanrısı olarak Notus, genellikle ateşin ateşli unsuruyla ilişkilendirilirdi. Şiddetli ve öngörülemez bir doğaya sahip, tutkulu ve düşüncesiz olduğu söyleniyordu. Karaya yıkıcı fırtınalar ve orman yangınları getirme yeteneğine sahip, güçlü bir yıkım gücü olarak biliniyordu.

Yıkıcı eğilimlerine rağmen, Notus ayrıca safsızlıkları yakabilen ve dünyayı temizleyebilen arındırıcı bir güç olarak görülüyordu. Bazen, özellikle kuraklık veya hastalık zamanlarında, şifa ve arınma için ritüellerde çağrıldı.

Büyücülükte, Notus enerji, tutku ve dönüşüm için çağrılabilir. Ateş ve güney rüzgarıyla olan ilişkisi, onu tutkularını ateşlemek ve arzularını tezahür ettirmek isteyenler için güçlü bir müttefik yapıyor. Aynı zamanda koruma ve arınma için çağrılabilir, olumsuzlukları temizlemeye ve etrafınızdaki enerjiyi arındırmaya yardımcı olur. İster içinizdeki ateşi açığa çıkarmaya ister yolunuzdaki engelleri ortadan kaldırmaya çalışıyor olun, Notus birlikte çalışılması gereken dinamik ve güçlü bir tanrıdır.

Tanrılar&Tanrıçalar (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin