PROMETHEUS

1 1 0
                                    

Prometheus, Yunan mitolojisinde kurnazlığı, becerikliliği ve insanlığa bağlılığıyla tanınan saygı duyulan bir figürdür. Titan Iapetus'un oğlu olarak, genellikle ölümlüleri korumak ve yükseltmek için büyük çaba sarf etmeye istekli, bilge ve şefkatli bir figür olarak tasvir edilir.

Belki de Prometheus'un en ünlü eylemi, tanrılardan ateşi çalıp insanlığa vermek, böylece insan yaratıcılığının ve ilerlemesinin ateşini yakmaktı. Tanrılara karşı bu isyan eylemi ona gazabını kazandırdı ve bir kayaya zincirlenerek ve her gün bir kartal tarafından karaciğeri yenerek cezalandırıldı.

Çektiği acılara rağmen Prometheus, insanlığa olan bağlılığında kararlı kaldı ve onlara bilgi, tarım ve medeniyet armağanları verdi. Ayrıca yetenekli bir şifacı olarak biliniyordu ve birçok kişi tarafından ihtiyacı olanların koruyucusu ve savunucusu olarak saygı görüyordu.

Modern zamanlarda Prometheus, isyanın, özgürlüğün ve entelektüel merakın sembolü haline geldi. Büyücülük uygulamalarında onunla çalışmak isteyenler için, sıkıntı karşısında bir ilham, yenilik ve cesaret kaynağı temsil ediyor. Ateş, mumlar ve diğer sembolik hediyeler aracılığıyla kişi Prometheus'u onurlandırabilir ve kendi yaratıcı potansiyellerinin kilidini açmak ve yaşamda kendi yollarını çizmek için onun rehberliğini isteyebilir.

Tanrılar&Tanrıçalar (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin