Ani som sa nenazdala a volal mi Ondro. "No čavesssss" "nazdar chlapci parádny výkon💪"
"to vieš mali sme pred zápasom takú debatu s našim tímovým motivátorom😉" zasmial sa Filip. "ale čo?😂 to musí byt veľmi skvelý motivátor a určite veľmi obľúbený😌" " no aj hej ale je to strašný narcis😉" povedal Ondro. " ts tak toto si beriem osobne😤" hrala som urazenú. Všetci sme sa zasmiali. " okej no my sa ideme prezliecť a potom zase rozoberať zápas, ale ešte si voláme ahoj" "ahojteee" Všimla som si že mi prišla správa od Dalibora.
D: vidíš😌
E: aj tak si mal len šťastie🙄😂
D: nooo nepovedal by som keďže hattrick na konte😉
E: len aby si sa nepotento😒
D: ale no mala by si byt poctená že ten gól bol práve pre teba😌
E: áno, nemám ti aj nohy vybozkávať za poďakovanie ?😂
D: ts čo by len nohy😂
*preco toto vyznelo strašne dvojzmyselne😭???
E: idem ja už spinkať lebo nevládzem
D: nespala si náhodou pred zápasom?😂
E: áno ale som veľmi unavená už dnes 🥱
D: okej tak dobrú noc❤️
E: dobrú❤️
Ani nie na 5 min som položila mobil a stihla som sa prezliecť do pyžama, keď mi volali chalani. "Ahoooj sme späť " "čaute chalani ale dnes to nebude na dlho" "čooo! Prečo??" " nevladzem som unavená🥱" " veď si do zápasu spala😂" povedal Ondro. Hneď som si spomenula na konverzáciu s daliborom a tak trochu som sa pri tom usmiala. Do reality ma naspäť vrátil Juro. " čo ten úsmev zrazu hmmmm?😂" " ale nič" "okamžite hovor" naliehal Ondro. " napadlo ma že by sme mohli ísť spolu na chatu🤔 " dala som zo seba von prvé čo ma napadlo." verte mi že to by bol zlý nápad. Chalani to zobrali vážne. " to je super nápad! My máme chatu pod Tatrami a je dosť veľká. Pokiaľ viem do konca Novembra ma byt voľná lebo tam ideme dorobiť záhradu. Tak rovno napíšem našim nech to rovno pripravia" povedal Filip. A od vtedy sa už okrem plánovania tejto chaty nepreberalo nič iné. Ani si nepamätám kedy som zaspala. Posledné čo som počula bolo že niekto zakričal " ticho všetci a zhasnite tréneri idú na izbu!" Ďalej som nevnímala. Ráno som sa zobudila a keď som sa pozrela do zrkadla skoro som dostala infarkt. Vlasy som mala zamotane a rozcuchrane. Určite to bolo preto ze som si ich nezopla gumičkou ale nechala ich rozpustené. Keď som sa po takej hodine k niečo dala dokopy, zobrala som si mobil do ruky a sadla som si na gauč. Boli tam správy od Dalibora, Ondra a Filipa.
O: nemyslím si že tá chata bol dobrý nápad.
Iba som mu to lajkla. Tak poďme ďalej a otvorím najskôr chat s Filipom, keďže to najlepšie na koniec. Aspoň myslím.
F: počúvaj nezorganizovala by si tu chatu? Ja som s našimi už volal ale myslím to tak že by si zistila kto všetko ide, rozdeliala izby, pripravila možno nejaký výlet a také?
E: okej nemám problém
A hneď som sa išla pozrieť do chatu s Daliborom.
D: tá chata je super nápad aspoň sa spoznáme viac😁
E: bude to sranda ale zároveň psychiatria ja sama s toľkými chlapmi? Veď mi prasknú nervy😂
D: ale nieee my ťa budeme počúvať na prvé slovo a kto nie s tým si to vlastnoručne vybavím😌
E: veď toto potrebujem vás vrátiť domov živých a zdravých😅
D: idem už na raňajky tak papa❤️
E: ahoj a dobrú chuť ❤️
Správu už iba lajkol a ja som sa tiež išla najesť. Keď som sa najedla a upratala kuchyňu, ľahla som si do postele.Viem že je to krátke ale mala, mám a budem mať toho moc takže ospravedlňujem sa že nevychádza často. ❤️
ESTÁS LEYENDO
Kto to je?
Novela JuvenilPríbeh o dievčati ktorého najlepší kamarát je hokejista. Okrem neho nepozná skoro nikoho z týmu. No všetko zmení jeden telefonát...