•Jednoho dne•

188 5 0
                                    


Byl pátek, jela jsem se projet autem. Neměla jsem extra dobrý den, tak jsem najedla do auta a jela se projet.
Neměla jsem nejlepší období, odešla jsem ze vztahu kde jsem nebyla šťastná. Byla jsem v něm 5 let. Dva roky jsem už jen přežívala.
Představovala jsem se do jiného města. Nikoho jsem tu neznala. Tak jsem se, vždy jezdila projet.

Jela jsem směrem z města pryč, na jednu vyhlídku. Hráli mi písničky nahlas, jako vždy. Na jednou vidím, někoho na chodníku.
Musela jsem zpomalit a malém jsem si vykroutila krk.
"Byla to ona!?,, Vykřikla Tess

Sakra je mi tak povědomá... ale jela jsem dál.
Na vyhlídce mi došlo, že jsem tu holku viděla na sociálních sítích. Byla docela známá. Točila videa. Ale řekla jsem si, že je to blbost. Proč by tam nádherná osoba bydlela v takové prdeli...

Uběhlo několik hodin, já už byla doma a nějak na to nemyslela. Tak jsem si pustila oblíbený seriál a nějak jsem na tu holku nemyslela.

Za týden, jsem jela za mamkou a opět jsem ji spatřila. Kousek od toho místa kde minule.
Měla krásné vlasy, krátké, černé jak havran a rošťácky rozcuchané. Měla spoustu tetování, něco jako já. Ale řekla jsem si , že to nemůže být ona.

Po týdnu to už bylo po třetí. Řekla jsem si a dost! Musela jsem jí napsat. Věděla jsem kde jí najít. Ten den se mi totiž ukázala i na sociálních sítích. Měla nový video. A já si řekla, že tohle je znamení.

Říkala jsem si ale..mám to udělat? Mám ji napsat? Co když to bude trapný? Co když to nebude ona?
Napsala jsem jí.
Odpověděla docela rychle, řekla jsem si.
Aha! Je to ona, bydlí tady!

Ale nějak jsme si nepsali a každá si všímala svého.

Ale jednoho dne, se stalo co bych sama popravdě, nečekala...

Pokud chcete číst, více intimní řádky, tak si dejte část: první sex s holkou

PROBODLA MĚ OČIMA Kde žijí příběhy. Začni objevovat