Gittiğin bardan çıkmış Bay jungun konum attığı yere gidiyordum. Elimden gelinceye kadar hızlıydım çünkü acil olduğunu yazmıştı.
10 dakika sonra Konum attığı yere varmıştım. Hızlıca ıssız yerdeki villaya girmiştim. Girdiğimde beni onun hizmetçisi karşılanmıştı. Bay jung'u çok severdim bana çok iyi davranırdı. annem babam bani terk ettiğinde bana Sahip çıkmıştı onun hakkını ödeyemezdim.
"Geldin mi Yeonjun oğlum otur."
Başımla onaylayıp oturduğu koltuğun karşınına oturdum.
"Sana yeni bir görevim var. "
Görevleri pek sevmezdim. Ama yapmam gerekiyordu bu yüzden konuşmasına devam etmesi için sessiz kaldım.
"Choi şirketinin bilgilerine sızacaksın. "
"Nasıl? o şirketin çok ünlü olduğunu duydum. Eminim harika koruyorlardır. "
"Şirketin baş varisi Choi Beomgyu ile çıkmanı istiyorum. Onunla sevgili ol bu sayede eve rahatça sızabilirsin. "
"Onu nasıl etkileyeceğim."
"Yakışıklı çocuksun Yeonjun orasını sen hallet. "
"Yarın bir defileye hazırlık için gidecek oraya sadece çok zengin insanlar gider sahibi bir tanıdığım. orada sende gideceksin. bir şekilde onu orada etkile eğer etkileyemezsen başka bir şans zor buluruz elinden geleni yap. "
"Saat kaçta? "
" sabah 9. "
Kafamı salladım bu benim onca görevim arasından en kolaylarından biri olacaktı.
Gitmek için kalktım ve ona veda edip çıktım. Yarın için hazırlanmalıydım.
Eve gittim ve hemen duşa girdim, çünkü saat geç olmuştu. Ve yarın erken kalmalıydım.
Duştan çıktım. Mavi pijamalarımı giydim ve salondaki rastgele bir koltuğa atladım. Gözlerimi biraz kapadım ve derin be nefes aldım. Önceden biraz araştırma yapmak için telefonumu elime aldım. Ve araştırmaya başladım ve hesabına denk geldim
Choii_Beomgyuuu.
15 m takipçi 4 takip
Babamla benn
İyi gecelerr
Kaykay kayıyoruz
Kai_hueening o öğretiyorrYeni reklam filmimi izlemeyi unutmayınnn
Hesabına bakarken sırıtmama engel olmamıştım. Çok tatlı bir çocuktu. Hızlıca kafamı salladım. Ben kendimi kaptıramazdım. Ben daha önce böyle işlerde yapmıştım. Onun bu tatlılığına kanmamalıydım.
Yarın
Sabah kendimi dolabımın önünde kıyafet seçiyordum.Gözüme bir kıyafet takılmıştı. Çok güzeldi hemen onun üstüne bir tane kıyafet uydurdum ve geç kalmamak için hızlıca arabama gittim acaba bu gün beni ne bekliyordu.
...
Vote + yorum lütfenn
Bayyyyy