4.bölüm

27 1 0
                                    

Elif asyaya eminsin dimi diyerek asyaya bakti asyada tabiki dedi elif asyaya bu pjamalarla avm ye gitmesini söyledi üstelik avm burnumuzun dibindeyi hadi asya falan dedik hepimiz asya bir şartla giderim dedi gece saat 11.30 daha erken herkes ordadir simdi diyerek geçirdi içinden beste oradan o bir şartı neymiş bakalim asyacik dedi bende elife beste de benle gelicek dedim elif ve cansu gülmeye başladılar elif kabul etti bestede bari yanimiza para alalimda bişeyler alırız dedi gitti odadan para aldi elif sorduğu icin elifinde gelmesi lazimdi e yaninda kiyafetleri yoktu bunu hesaba katmamsiti cansuda evde tek kalmadiği icin o da bizimle geldi hepimiz pijamalarla ve hepimizin saçı ev topuzu bi halde giddik zehra diye bir kiz avmdeydi onunla karşılaştık bizimle dalga geçti bizde alaycı bir tavirla ona zeko bıyıklarin çikmis dedik sonra cips kola browni çekirdek ve 15 kuruşluk şekerler aldik bunlardan hepimize birer tane aldik parayi beste ödüyordu 10 tl falan tutdu ödedik ve siteye doğru yürüdük anahtari almadigimizi farkettik ve balkondan tirmandik içeri girdik cansu bence şişe çevirmece oynamayalim dedi bizde sıkıldığımız için tamam dedik gecenin bu satinde canimiz pasta çekti beste mutfağa gidip evde ki malzemelere bakti malzemeler tamdi birtek süt eksikti bizim cansuda bestenin bisikletiyle avmye gitti ve 3 kutu süt alip geldi.bizde o sirada bi kabın içine malzemeleri koyduk sonra kapi caldi biz cansuyu bekliyorduk fakat kapiyi çalan bestenin arkadasi göksuydu göksu bestelerin evinde düzleştiricisini unutumtuğunu söyle di beste de knk sonra versem olurmu yarin saçlarimi düzleştiricemde der göksuda knk işim var der ve bestenin elinden düzlestiriciyi alir ve gider o sirada cansu gelir sütleri mutfağa getirir ve çikolatali pudingleri elifle birlikte yaparlar bizde cam bir tepsiye bisküvileri dizeriz üzerine elif ve cansu pudingi dökerler biz bir kat daha üzerine bisküvi dizeriz onlarda dökerler öyle böyle biz bu bastayi 5 katli yapariz sonra bastanin çabuk soğumasi için derin dondurucuya koyarız aradan 10dk falan geçer biz pastaya bakmak için mutfağa gideriz basta bayağı bi soğumustur bizde pastayi normal buzdolbina koyariz sonra salona geçer bir korku filmi açar ve aldigimiz abur cuburlari yeriz onlar bitince aklimiza birden pasta gelir filmi durdurup pastaya bakariz tam istediğimiz gibi olmuştur pastayi keserken cansunun aklina patlamis misir gelir bizde yeter cansu diyip pastayi dilimlere ayiririz herkes tabagina istediği kadar alir ve salona geçeriz filmi devam ettiririz beste cok korkar ve kafasini yorganin altina sokar bizde onun tatlisindan çömçürüz kafasini kaldirir ve kim yedi tatlimdan der asyada kafasini sallar beste neyse der zten korkudan yiyemiyordum der filmin bitmasine yarim saat falan kalir ve sonunda da tatlilarimiz biter sonra bestenin telefonuna watsaptan msj gelir msj bestenin üst komşuları nidadir besteye söyle bir msj atar knk sizden sesler gelio kim var der bestede msji gördü bile yapmaz sonra hepimiz bestenin yatağina geceriz elif uykusunun geldiğini ve uyuyacağını idda eder ve yatar uyur arkasindan cansu bende. Uyuyorum der asyayla beste de onlarin yüzüne bisiler yazarlar asya cansunun anlina KERİZ yazar beste de elifin anlina saf yazar ve onlarda uyur...

benim askimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin