İnsanlara bakıp onları yargılarken ikisi de güldü.
Jungkook: Eww...şunlara bak.
Onu öpüşen bir çifti işaret ederken gördü.
Tae: Haha.... Sadece eğlence için biliyorsun, yakında unuturlar.
İçkini yudumlarken söyledi. Jungkook hâlâ oradaki sarhoş aptal insanlara gülmekle meşguldü. .
Jungkook: Ah bak bir yere gidiyorlar... Ne düşünüyorsun? Ya yatakta takılırlar ya da onu kapı eşiğine atar.
Tae: Bir kapı aralığında sevişecekler.
Güldü ama gerçekten koridora doğru döndüklerini görünce daha çok güldü.
Jungkook: Woah...İnsanları nasıl bu kadar iyi tarayabiliyorsun?
Jungkook Taehyungun en iyi arkadaşıydı ve burada takılıyordu. Bu yüzden en iyi arkadaş oldular. O aşk kuşlarına zorbalık etmeyi hep severdi, çünkü onları hep komik bulmuşsundur. Çiftlerin yaptığı bu utanç verici şeylere her zaman sinirlendiriyordu.
Ama birkaç aydan beri farklı hissediyordu. Jungkook'a yaklaşıyordu. Onun yanında farklı hissediyordu.
Her zaman Jungkook için böyle hissetmemeye çalıştı ama birkaç gün sonra ona doğru çekmesi tae için zor oldu. İkinisi de o çılgın arkadaşlığını korumaya çalışıyordunu.
Gözlerini etrafta gezdirdi ve salondaki her çiftin öpüştüğünü gördü, onlara tiksinerek baktı.
Tae: Sanırım...
Tae: hadi gidelim...
Jungkook: Hiç öpüştün mü?
Tae: Neyden bahsediyorsun?
Jungkook: Denemek ister misin?
Dudaklarına bakarak dedi.
Birden gerildi, hayatında böyle bir duyguyu hiç hissetmediği için yutkundu. Başını çevirdi.
Tae: Ah!! Senin a-a** tekmeleyeceğim!!
Jungkook: Denemek istiyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐀 𝐜𝐨𝐮𝐩𝐥𝐞 𝐨𝐟 𝐤𝐢𝐬𝐬𝐞𝐬 [𝐓𝐀𝐄𝐊𝐎𝐎𝐊]
General Fiction𝐀 𝐜𝐨𝐮𝐩𝐥𝐞 𝐨𝐟 𝐤𝐢𝐬𝐬𝐞𝐬 [𝐓𝐀𝐄𝐊𝐎𝐎𝐊] "𝗖𝗼𝗺𝗲 𝗼𝗻, 𝗧𝗮𝗲𝗵𝘆𝘂𝗻𝗴... 𝗔 𝗳𝗲𝘄 𝗸𝗶𝘀𝘀𝗲𝘀 𝗰𝗮𝗻'𝘁 𝗿𝘂𝗶𝗻 𝗼𝘂𝗿 𝗳𝗿𝗶𝗲𝗻𝗱𝘀𝗵𝗶𝗽,,