Jungkook onu soyunma odasına sürüklüyordu,içeri çekti ve kapıyı kilitledi.
Tae: Kes şunu! sen delisin...
Dudaklarını gagalayarak sesini kesti.
Jungkook: O kadar güzel dudakların var ki daha önce hiç fark etmemiştim.. Tae Sadece bir kez lütfen.
İçini çekti.
Ona yaklaştı ve gülümsedi, yüzünü avuçladı ve öptü. Ve bundan Tae hoşlandı ama buna neden izin verdiğini bilmeden hala kafası karışıktı? Bu tür şeyleri hiçbir zaman sevmedi, ama neden şimdi?
Jungkook: bunu bütün gün yapabilirim.
Birden telefonu çaldı sızlandı ama uzaklaşarak cevap verdi. Sakinleştirmek için atan kalbini tuttu. Hala duygularının peşinden gidiyordu. O telefonda konuşurken ona bakıyordu. Ve telefonu kapattıktan sonra aniden parlak bir şekilde gülümseyerek yeniden ona döndü.
Jungkook: Hey! Final turu için beni seçtiler!!
Ona sımsıkı sarıldı, gülümsedin. Ona ilk kez sarıldığı gibi değil ama bu kez hissetti. Geri çekildi ve birkaç kez dudaklarını öpdü.
Kulaklarını tıkayarak kapıyı kilitledi ama yine de anne-babasının bir-birine bağırdığını duyabiliyordu. Yatağa düştü, gözlerini kapattığı anda yüzü zihninde parladı, dudaklarını hala hissedebiliyordu. Diğer tarafa yuvarlanan dudaklarına dokundu.
"Jungkook bana ne yapıyorsun..."
"Benimle oynamayı bırak..."
Islak saçlarını kuruturken aynaya baktı, durup dudaklarına dokundu ve gülümsedi.
Jungkook: İnanamıyorum, bunu yapmama izin verdi..
.
O anı hatırlayınca tüyleri diken diken oldu.
Bir eli göğsünde derin nefes alıyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐀 𝐜𝐨𝐮𝐩𝐥𝐞 𝐨𝐟 𝐤𝐢𝐬𝐬𝐞𝐬 [𝐓𝐀𝐄𝐊𝐎𝐎𝐊]
General Fiction𝐀 𝐜𝐨𝐮𝐩𝐥𝐞 𝐨𝐟 𝐤𝐢𝐬𝐬𝐞𝐬 [𝐓𝐀𝐄𝐊𝐎𝐎𝐊] "𝗖𝗼𝗺𝗲 𝗼𝗻, 𝗧𝗮𝗲𝗵𝘆𝘂𝗻𝗴... 𝗔 𝗳𝗲𝘄 𝗸𝗶𝘀𝘀𝗲𝘀 𝗰𝗮𝗻'𝘁 𝗿𝘂𝗶𝗻 𝗼𝘂𝗿 𝗳𝗿𝗶𝗲𝗻𝗱𝘀𝗵𝗶𝗽,,