"𝐇𝐞'𝐬 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐬𝐢𝐧𝐠𝐢𝐧𝐠, 𝐢𝐬𝐧'𝐭 𝐡𝐞?"

45 2 0
                                    

Zaman Atlama-

Jungkook'un performans göstermesini bekliyordu. Ve işte geldi. Her zamanki gibi kendinden emindi ama kalabalığın içinde onu arıyordu, o da Jungkook için de el salladı ve o görüp gülümsedi. Ama piyano çalmak için orada oturduğunda birden bire Tae meraklandı. Takıntılı olduğu elektro gitarıyla rock bir şeyler çalacağını zannediyordu ama o bugün farklı bir şeyler deniyordu.

Derin bir nefes alarak gözlerini kapattı, herkes onu alkışlıyordu. Ve sonra piyano çalarken şarkı söylemeye başladı.. Aşkı için yaptığı şarkıydı.

O üzerinde çalışırken zaten dinlemişti.

Gözleri buluştu...

Sanki şarkı söylemiyor da duygularını anlatıyordu.

"All the reasons why i can laugh out- All the reasons why i can sing this song- Thankful to be by you side now- I'll try to shine brighter than now-".

"Gülebilmemin tüm nedenleri- Bu şarkıyı söyleyebilmemin tüm nedenleri- Şimdi yanında olduğum için şükrediyorum- Şimdiden daha parlak parlamaya çalışacağım-".

O kadar açıktı ki sadece ona bakıyordu ve diğerleri bunu fark etti. Taehyunga bakıyorlardı. Herkesin gözünün üzerinde olduğunu hissederek gergin oldu.

Etrafına ve tekrar ona baktı ama gözleri hala onun üzerindeydi. Hızla arkanı döndü. Kafası çok karışıktı, o farklıydı, gözleri... Sadece şarkı söylüyor değil mi?

Taehyungun dışarı çıktığını görür görmez şarkı söylemeyi bıraktı ama Tae onun geldiğini bile bile koşmaya başladı.

Jungkook: Tae! beni dinle!

Arkadan koşuyordu ve onu yakaladı.

Tae: Aishh.... Neden performansını yarıda bırakarak geldin?

Ona aptal gibi baktı.

Jungkook'u takip ederken diğer insanların da çıktığını gördü.

Tae: Hmm...   New York uçağına zamanında yetişmem gerekiyor.

Taehyungu doğruyu söylemeye ikna eder gibi hiçbir şey söylemeden sadece ona bakıyordu.

𝐀 𝐜𝐨𝐮𝐩𝐥𝐞 𝐨𝐟 𝐤𝐢𝐬𝐬𝐞𝐬 [𝐓𝐀𝐄𝐊𝐎𝐎𝐊]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin