"sana dair hasretim yüzyıllardan kalma" [7]

690 67 44
                                    

Hay

Hav ar yu

hop yu layk it

Bir önceki bölümü okumayı unutmayın leydiiess attım ama gören çok olmadı bildirim gelmedi galiba :"
Ya da siz beğenmediniz KSBİWNEOSNDLFM
neyse neyse umarım seversiniz<333

--------

Enginar:

Hüzünler başıma vurdu yine
Sevginin çıkmaz yollarında senin dolaylarında
Sana dair hasretim yüzyıllardan kalma
Aklımı kaçırıyorum bu cinnet akşamlarında

Orda her kiminleysen belki sevgilinleysen
Söyle kumralım için sızlamaz mı
Bilmem hatırlar mısın gözlerim ne renkti
Söyle kumralım benim adım neydi

Bu kaçıncı hasretim aylardan hangi aydır
Söyle kumralım ben adımı unuttum
Bilmem hatırlar mısın gözlerim ne renkti
Söyle kumralım benim adım neydi

Ne zaman güneş doğar
Aylardan hangi aydır
Söyle kumralım ben adımı unuttum
Bilmem hatırlar mısın gözlerim ne renkti
Söyle kumralım benim adım neydi

Sahip olduğum herşeydin
Her şeyimi alıp gittin

Arda: ?

Enginar: e bugün okulda yoktun özledim

Ne demiş abimiz

Sana dair hasretim yüzyıllardan kalma

Hem hani bana hediyemi verecektinn?

Arda: aman tamam verecegiz hediyeni sakin ol aslan parçası

Saat 20.00 da buluşalım o dediğin parkta

******

Arda'dan

'sahip olduğum her seydin her şeyimi alıp gittin '

Evim yakın olduğu için parka gelmiş akşam olduğu için boş olan salıncaklardan birinde yavaş yavaş sallaniyordum.

Güzel sarkiymis..

Bana hep böyle şarkılarla mesaj atmasını çok seviyordum.

Şarkılar benim gibi biri için itiraf etmek gerekirse mükemmel bir yöntemdi ben çoğu zaman duygularını ifade etmekte sıkıntı çeken biriydim.

Ve sığınağım çoğu zaman şarkılar kitaplar falan olurdu hem kafam dağılır hem de kendimle bağdaştıracak bir şeyler arardım.

Boşluğa dalmış gözlerim sokak lambasının ışığının artık yüzüme vurmamasınin sebebini ararcasina direkt olarak karşıma konumlandiginda üzerinde lacivert kapüşonlu sweatshirt yüzünde maske ve güneş gözlüğü olan bedenle karşı karşıya kaldı tamam pekala o gerçekten tanımıyordu.

Bir dakika boyunca beni izlemişti ve açıkçası biraz sıkılmıştım ne bakiyon yarram?

Kurabiye var simit var ne bakiyon??

En sonunda dayanamayarak "merhaba" demiş ve ayıp olmasın diye bir gülüş kondurmaya çalışmıştım açıkçası şu an anlam veremedigim bir şeyler oluyordu , size yemin ederim kokusu bu mesafeden burnuma geliyordu ve ben ne yapacağımi bilmiyordum.

Ellerim hafif titriyor kalbim anlam veremedigim şeyler yapıyordu .
Kimsenin olmadığı bir yerde tanımadığım bir insanla olmak beni korkutmaliydi değil mi?
Korkmuyordum, hayır neyime güveniyorsam amina koyayim.

Sonunda dünyamıza dönmüş olacak ki kafasını silkelenmek istercesine iki yana sallamış elini cebine atarak telefonunu çıkarmıştı .
Telefonunu gördüğümde kaşlarımın otomatik olarak çatılmasına engel olamamistim.

Titreyen telefonumla ben de elimi cebime atmış yazdığını okumaya başlamıştım.

'merhaba'

'ee hediyem nerede kandırdın mi beni ?'

" Ne alaka kandiracağım be seni AAA manyaga bak !"
Diye sesli bir nida ortaya koymuş ve kaşlarımı catarak ona bakmaya başlamıştım .

' beni görmek için uydurmuş olabilirsin yani '

Tam bir şey söylemek için ağzımı açmıştım ki gelen ikinci mesajla vazgeçip okumaya devam ettim

' tamam dur bozma evet biliyorum beni görmek istemiyorsun bir nedenin yok '

Aslında seni görmek için bahanelere mi ihtiyacim var diyecektim ama sen bilirsin prenseees

"Her neyse al şunu "
Diyerek cebimden çıkardığım flashbelleği uzattım.
Bana sürekli şarkılarla yazan birine müzik listemi paylaşmıştım.

Müzik listem benim mabedimdi.

Bence beni affedebilirdi

'ne ki bu'

Yazmıştı.

" Sana müzik listesi yaptım bunun içinde artık arabanın radyosuna mi takarsın nereye takarsın bilemem istersen al bir yerlerine tak yani bana ne "

'Sen bana müzik listesi mi yaptın '

"Evet neden şaşırdın ki"

' Arda sen kimseyle müziklerini paylasmazsin ki '
Yazmıştı dur bir dakika bunu bilecek kadar yakın miydi bana ?

" Kimsin sen, tanıyorsun beni , belki evime girecek kadar yakınsın bile, bak ben LAN KODUMUN PUSTU NOLUYOR YA ?"
Sonunda kendimi bagirmaktan alikoyamamis ve sallanıp durdugum salıncaktan hızlı bir şekilde ayağa kalkmıştım.
Karşımda öylece dikilirken sanki hiç bagirmamisim gibi sakince telefona bir şeyler yazıyordu

' e be güzelim sen rüyama girecektin de mi aşık olacaktim ben sana '

'beni tanıyorsun Arda , beni biliyorsun ama asla görmüyorsun...'

"Yine de bu sana böyle saçma sapan mesajlar atma hakkı vermezdi"

" HAH ALLAH BILIR DALGA DA GECIYORSUNUZDUR NE DIYORSUNUZ AHAHAHA ARDAYI NASIL DA KANDIRDIK FALAN MI ?"

Gözüm sinirden hiçbir şeyi görmüyordu şu kodumun durumunun da amina koyayim bu arada sinirle ilerliyordum ki arkamdan gelen sesle adeta yerime cakildim.

"MESAJLARIMA SACMA SAPAN DIYEMEZSIN SARI PAPATYA"

Bekle ne?

****

Neşem yok bitti arkadaşlar bea mizah seviyem çok düştü (tamam eksilerdeydi zaten ama ne bileyim yaneee)
Ilham perisi denen şeyler çiftleşme mevsiminde herhalde birbirleriyle ilgilenmekten bana uğramayı unuttular :"

Bir şey dicem bir şey dicem ARDAYA YAPILAN KUMRALIM EDITLERI >>>>>>>>

Sizi seven Arga!

Eski Radyo | Ferdi'ArdaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin