Een normale dag...?

472 18 25
                                    

"Bloody Hell" zei Draco geïrriteerd.


Draco Malfidus werd die ochtend wakker op een harde betonnen vloer voorde Zwadderich gemeenschappelijke kamer. Blijkbaar was Ron 's theorie, dat hij gevonden werd door Korzel, Kwast of zelfs Patty, niet goed. Hij was verbaast dat niet eens een prefect hem was tegengekomen. Waarschijnlijk had een van hen, maar bedacht dat hij hem niet wakker zo maken of hem te laten liggen op de koude harde betonnen vloer, omdat hij het verdiende. Langzaam stond hij op. Zijn hele lichaam deed pijn, maar dat zou niks vergleken zijn met wat potter en Wezel aan het einde van de dag zouden voelen.


Hermelien! Doordat hij dacht aan Scareface en Wezel, dacht hij nu ook aan hun beste vriend, het modderbloe... Het modde... Het mo... Het mooiste meisje van de wereld. Hij glimlachte toen de herinneringen van gisteravond terug kwamen. Het was raar. Gisteren was Hermelien op dit moment in de ochtend nog niet eens in zijn hoofd. En zelfs de keren dat hij haar op die dag had gezien, voelde hij niets anders dan walging en afschuw. Maar nu, ... nu kon hij niets anders dan aan haar denken. hij kon niet wachten om haar weer te zien. Hij wou nu meteen naar de griffoendor gemeenschappelijke ruimte, maar hij wist dat hij zich beter eerst klaar moest maken voor de klassen.


"Venom." zei hij mompelend, Terwijl de goofy glimlach die hij net had nog steeds op zijn lippen aan het spelen was. Maar die glimlach verdween al snel toen hij door het portret gat heen stapte, en werd aangevallen door een grote zwartharige pug hond. Of beter gezegd, Patty parkinson.


"Drakie! Waar ben je geweest? OHMIJNGOD ik was zoooo ongerust!" Zei ze, terwijl ze haar armen over hem heen gooide en het stevig omhelsde.


"Patty, laat die arme jongen alleen," zei Blaise Zabini van achter Patty, en trok haar zachtjes van Draco af zodat Draco vrij was vaan haar. " Ik weet zeker dat hij een prima excuus heeft voor dat hij er gisteravond niet was... zo iets als, bijvoorbeeld dat hij weer een met een hete chick bestig was in Zweinsveld gisteravond?"



Patty trok een grimas. " Een hete chick? no way. dat zou hij nooit doen. Toch Drakie? Je was toch niet met een hoer he?"


"Nee," zei draco grijnzend. Zijn uitdrukking op zijn gezicht was dromerig. "Ik was met het mooiste meisje van de wereld."


"Maar ik was er niet eens!" zei Patty, maar een paar momenten later begreep ze dat hij niet haar bedoelde. Patty hm't en trok haar armen gevouwen tegen haar borst.


Blaise ogen verlichtte bij de woorden die Draco net had gezegd. Hij negeerde Patty en klopte Draco op zij rug." Vertel me alles over haar. hoe ziet ze eruit? kan ze goed zoenen?"


Draco liet zich vallen op de bank. " Nou.. Ze is absoluut mooi. ze heeft de meest mooie bruine ogen die ik ooit heb gezien. Ze heeft prachtige bruine lokken, wel een beetje onderhandelbaar, maar dat maakt haar zo veel sexier. En... ze is slim, echt heel slim. En ook een boekenworm, maar eigenlijk vind ik dat wel aantrekkelijk. En ja ze is een 'bloody amazing kisser'. Hij glimlachte bij die gedachte, toen hij haar tegen de muur van de drie bezemstelen had gedrukt. "Maar verder konden we niet komen, omdat haar twee vieze vrienden kwamen en er een einde aan maakte door me te bedwelmen. Ik dacht dat het menselijk niet mogelijk was om iemand nog meer te haten, maar toch doe ik het sinds gisteravond."

Dramione ~ Love PotionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu